2015. október 18., vasárnap

Oh te jóságos aloe vera

Sziasztok!

Ma is egy természetes csodaszert hoztam Nektek. Már a címből is tudhatjátok, hogy ez az aloe vera, ami kb 1-1,5 éve költözött be a mindennapjaimba. 


Használtam már úgy is, hogy simán magának a növénynek egy részét törtem le, és azzal gyógyítottam, az adott területet, használtam már spray változatban is, és most ezt a drogériákban kapható gél formát használom, na de nem is az a lényeg, hanem hogy mire?!

 Érdekessége magának a növénynek, hogy a 99 %-át víz alkotja, ebből következik tehát, hogy a hasznos rész csupán 1% de ez az 1% erősebb mint máshol a 100%.
Tehát miután elterjedtek a különböző jótékony hatásai az aloe verának mint például nagyon szépen gyógyítja az égési sebeket, nyugtató és gyulladást csökkentő hatása van, elősegíti a sebek hegesedését, és gyógyulását. Használható ekcéma, gomba, és pikkelysömör kezelésére is.
Közvetlenül a kezelendő területre kell kenni, és garantáltan csodát művel. Egyébként valahol még olyat is olvastam/hallottam, hogy a ráncosodás megelőzésében is remek társ. Nos a fent említett jótékony hatások miatt a kozmetika is hamar elkezdte hasznosítani az aloe verát.


Nekem nagyon sok formában mutatta már meg jótékonyságát.
A herpesztől kezdve a sebeken keresztül egészen a pattanásokig. Nem ő sem az a szer akit ha rákensz az adott területre 1,5 perc múlva mindent begyógyít, de maradjunk annyiban, hogy egy ajakherpesz kezelése nálam szerencsére ritkán fordul elő, ha igen akkor is általában a láztól, na mindegy nem ez a lényeg hanem hogy 2-3 nap alatt teljesen elmúlik a fent említett aloe hatásától, és nyom nélkül.
A pattanásoknál nagyon sokat segít a gyulladás megszüntetésében. Ha a legdurvább kezelt pattanásomra gondolok, akkor azt is egy este alatt láthatóan elkezdte helyre hozni. Mivel ez kifejezetten sebek kezelésére is alkalmas, ha elvágom az ujjamat, vagy megégetem magam, mindig ezt használom. Műtéti sebekre is közvetlenül alkalmazható.

Tehát ez a kis csodaszer egyáltalán nem kapható aranyárban, hiszen ez a 100 ml-er gél kb. 1200-1500 ft-ba kerül bármelyik drogériában. 
Ha magát a növényt szeretnéd kipróbálni az kb. 800-1000 ft között kapható, viszont őt ápolgatni kell, hogy minél több "levele" legyen, bár egyáltalán nem kényes növény.


Ti használjátok az aloe verát valamire?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése