2015. október 27., kedd

Yves Rocher Sebo Végétal pórusösszehúzó szérum

Sziasztok!

Újabb kedvenccel jövök Nektek, és már nagyon érik egy kedvences bejegyzés is, már nagyon régen volt, azóta használok pár új terméket, és van pár új kedvencem is közülük. 


Már régen kinéztem magamnak ezt a terméket, és a múltkor volt hozzá egy -40%-os kuponom is, így gondoltam ennyiért nem hagyom ott, hiszen olvastam már róla, és nagyon tetszett az olvasottak alapján.
Előtte a Bioderma hasonló tulajdonságokkal rendelkező krémét a Sébium Pore Refiner-t használtam, de most valahogy nagyon kiakartam ezt próbálni, hiszen a legtöbb Yves Rocher terméket nagyon szeretem, és  általában azt nyújtják, amit ígérnek.


A termék a pórusok összehúzását, és tisztítását ígéri elsősorban, amihez teljesen hű. 
A csomagolása üveg, és pumpás, nekem nagyon tetszik, bár van egy olyan érzésem, hogy így az utolsó csepp termékeket, elég nehéz lesz kinyerni belőle, de majd megoldom.

 A terméket 1 hónapja használom minden reggel és érzem, és látom is a hatását. 
Nagyon szépen mattítja a bőrömet, a Rimmel Stay Matte púderrel egész nap tart, és nem fényesedik át a bőröm olyan hamar, mint előtte amikor magában használtam a Rimmel púdert a mattításra.
Amióta a terméket használom nagyon szép puha a bőröm, sokkal kevesebbet kell, hogy hidratáljak, nincsenek száraz foltok a arcomon, és az 1 hónap alatt egyetlen egy pattanásom volt, azt is elég hamar eltűnt, és nem maradt nyoma.
Pillanatok alatt beszívódik, így közvetlenül sminkelés előtt szoktam használni, az alapozó felvitele előtt. 

Az illata nem tetszik, de addig a pár pillanatig míg beszívódik a bőrömbe teljesen elviselhető.
Egész nap érzem a kellemes hidratált, de nem zsíros érzést, már nagyon régóta tesztelgettem, hogy mivel érhetném el ezt a hatást, hogy a T-zónám ne fényesedjen át.

Most megvettem a L'oreal Skin Perfection arcszérumát, így ha ez a szérum elfogy már pedig hamarosan el fog fogyni, akkor azt a terméket is kipróbálom, és hozok egy bejegyzést róla :)

Nekem ez a termék hozta azt amit vártam nyilván én is tudtam, hogy a pórusösszehúzás nem úgy fog megtörténni, hogy teljesen eltünteti őket, de segít rajta, és Nekem ez volt az elvárás.

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek a termékről?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése