2015. november 1., vasárnap

Szeptemberi - Októberi élet(képek)

Sziasztok!

A múlt hónapban elmaradt a szokásos havi élet(képek) így gondoltam összevonom az októberivel, és egyben hozom Nektek a kettőt.
Szeptemberben túl sok minden nem történt, illetve annyira zsúfoltak voltak a mindennapok, hogy nem is fogtam fel, úgy eltelt a hónap. 
Az egyetem, a munka, az új lakás, az új környék, szóval sok minden újdonsággal kellett megbarátkoznom.

Októberben kicsit lazább volt már a tempó, voltunk itt-ott, és többet voltam itthon is.
Gyönyörű az ősz, fogjátok látni, hogy mennyire szeretem az őszt, és a környékünkön igen szép :)



1. Születésnapi tortám
2. Végre ősz, végre kedvenc teák
3. Első nap az egyetemen
4. Nyár óta először csináltam körmöt magamnak :)))


1. Egyetemi élet
2. Őszi esős idő...
3. Káposztásnapok


1. Mihály-napi vásár
2. Újabb őszi időjárás
3. Kedvenc kávém


1. Selfie
2.-3. Ősz a környékünkön :) annyira szép :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése