2015. november 17., kedd

Essence Merry Berry trendkiadás

Sziasztok! 

Nem nagyon szoktam a trendkiadásokkal foglalkozni, posztot pedig talán még sosem csináltam, de most kivételt kell tennem...
A minap teljesen véletlenül böngésztem az Essence weboldalán, és egy csodálatos trendkiadással találtam magam szembe. Gondoltam megosztom veletek is, mert nekem nagyon nagyon tetszenek, hátha Nektek is bejönnek ezek a színek.

Merry Berry 

Idén decemberben ez a trendkiadás lesz előreláthatólag a kedvencem, nagyon gyönyörűek ezek a lilás-violás színek, egyszerűen azt érzem mindent szeretnék, de persze ezt őrültségnek tartom, mert van olyan termék, amit soha sem használnék, de tuti beszerzek ezt-azt. 
Szerintem az idei év trendszíneit, nagyon szépen összesűrítették ebbe a trendkiadásban. 


01 The perfect dress



02 the masked ball

  01 Let’s the berry-tales begin,
 02 Pink & perfect, 
03 Red rocks


01 I love my golden pumps

01 I love my golden pumps



01 I love my golden pumps

01 I love my golden pumps

 01 the masked ball, 02 purple with purpose 

 03 pink & perfect, 04 red rocks



 01 i love my golden pumps

01 i save the last dance for you

Nektek tetszik ez az új kollekció?

1 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszenek, de ezeket kapni is idehaza? Még nem találkoztam velük.

    VálaszTörlés