2015. november 30., hétfő

Őszi kedvencek


Sziasztok! 

Már egy pár bejegyzéssel ezelőtt írtam, hogy nagyon érik egy kedvenc-es bejegyzés, mert már nagyon régen volt a blogon, mert időközben rájöttem, hogy hónapról-hónapra nincs mindig annyi új kedvencem amennyit érdemes lenne megmutatni a blogon, ugyanazt meg nincs értelme.
Így tehát összeszedtem miket használtam a leggyakrabban az év harmadik évszakában, és most megmutatom Nektek. Ne lepődjetek meg a bejegyzés végén, hoztam nem szépségápoláshoz kapcsolódó dolgot is :)


Kezdésnek mindjárt a Garnier Fructise Goodbye Damage termékcsalád három tagját hoztam el, a balzsamot, az instant hajápolót, és a sampont. Már másodszor vásároltam újra ezeket a termékeket, és úgy látom, hogy nagyon szereti a hajam, nagyon nagy kedvencek voltak ebben az időszakban, bár nem hiszem hogy most váltani fogok, mert tényleg fantasztikusan rendbe szedte a hajam.


A testápolás terén ez a Dove purely pampering tégelyes testápoló volt az amit a legtöbbet használtam, és nagyon szerettem az illatát, szokásos Dove minőség, tökéletes volt ebben az őszi időben.


A kezeim ápolásánál is a Dove volt a befutó ez a dermaspa goodness a tökéletes kézkrém számomra.
Már írtam róla egy bejegyzést, belinkelem ide, ha van kedvetek olvassátok el:


Azt hiszem nem okozok nagy meglepetést, hogy ezt az Yves Rocher terméket is ide válogattam a kedvencek közé, még mindig rajongok érte, és róla is írtam már egy bejegyzést ott bővebben olvashattok róla: http://reginabeauty.blogspot.hu/2015/09/yves-rocher-hydra-vegetal-2-az-1-ben.html


Ez a termék nem csak az ősz, hanem minden évszak kedvence, egyszerűen annyira, de annyira szeretem, hogy nem is szeretnék másik ilyen tulajdonságokkal rendelkező terméket. Óriási kedvenc, újra és újra megrendelem :)


Parfümökkel bajban voltam, mert nem tudtam eldönteni, hogy melyik volt az ősz kedvence, aztán rájöttem, hogy míg az évszak elején mindennap váltogattam a parfümöket, addig amióta ez a kis csodaságot megvettem, azóta mindennap őt fújom magamra, így egyértelműen ez a kedvenc.


A Glamour-napokon vásároltam ezt a Maybelline palettát, ami azóta a mindennapok elengedhetetlen része, kicsit háttérbe is szorította a többi palettámat, de egyszerűen tökéletes a mindennapokra. 


Alapozás terén is megtaláltam a számomra tökéletest, ezt is a Glamour-napokon vásároltam, és teljesen elégedett vagyok vele, sok jót olvastam róla, és én is csak jókat tudok róla írni, és mondani. Abszolut kedvenc a sminkelés terén.


Még egy Yves-Rocher kedvenc és megint csak azt tudom mondani, hogy olvassátok el a róla készült bejegyzést: http://reginabeauty.blogspot.hu/2015/10/yves-rocher-sebo-vegetal-porusosszehuzo.html
ebből világosan kiderül, miért is szeretem annyira. Már kifogyóban van, de biztosan újra fogom vásárolni, mert ár-érték arányban is egész jó hiszen szeptemberben vettem és mindennapos használat mellett még kb. 2 hétig elég lesz.


Szemöldök formázás termén is kedvencet avathattam a Glamour-napok miatt, hiszen ott vettem ezt a Rimmel-es szemöldökápoló szettet és nagyon megszerettem, nagyon jól pigmentálni, ott marad ahol maradnia kell, és a színe is nagyon jól el van találva.


Nos, furcsa lehet hogy négy rúzst hoztam, de megmondom őszintén nem tudtam kiválasztani, hogy melyik a kedvencem, mert mind a négyet használom, és kb. egyforma arányba, szóval kicsit csalok itt, de ezek tényleg ahww. egyébként az Avon Indulgence kollekciójának a darabjai.


Egyértelműen ez az óra volt a kedvencem, és leginkább a színe miatt, élőben sokkal szebb, ebay-ről rendeltem egyébként, és a minősége is jó.


Egy ideig nem szerettem az ilyen fajta nyakláncokat, aztán ez és egy kék párja -amit az előző ebay-es rendelések bejegyzésben láthattatok- nagyon megtetszett, és azóta is ahww. szerintem pont elég feltűnő, de mégsem giccses, szóval nagyon sokat hordom azóta.



Aztán jön az első random dolog, ami ez a kis kézmelegítő páros amit az Aldiban vettem, és annyira aranyosak, és hasznosak. Reggelente ha nagyon hideg van, egyik az egyik zsebembe másik a másikba és már mehetünk is. Mindenkinek ajánlom, aki szereti kicsit magával vinni reggelente az ágyikó melegét :):):)


Remélem tetszett Nektek, ez az elég hosszúra nyúlt bejegyzés, szerintem sokkal jobb így, hogy kevesebb időközönként mutatok kedvenceket.

Holnap már December!!! 
Csodálatos készülődést, ajándékvadászatot, és decembert kívánok Nektek!

Puszi.

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Megvan még esetleg ez a kézmelegítő? Nincs rajta, hogy kik gyártották?

    Köszi!!!

    VálaszTörlés