2015. november 15., vasárnap

Októberi - Novemberi Avon szerzemények

Sziasztok!

Gondoltam megmutatom Nektek, miket rendeltem mostanság az avonból. Októberben nem rendeltem csak két terméket, ezért nem csináltam egy külön posztot, mert annyira egyébként sem érdekesek, de azért most megmutatom őket, és oda írom azt is, hogy ebben a novemberi kampányban mennyiért rendelhetitek meg.



Planet Spa Perfectly Purifying arcradír (699 ft)

Kedvenc arcradírom, már újra vettem párszor, így gondoltam most is ezt rendelem újra, és nem kísérletezek más arcradírokkal. Szeretem, mert nem szárít, fantasztikus hatása van, nekem külön tetszik, hogy nem túl erősek a szemcsék benne, így bátran lehet használni az egész arcunkon. Nem irritál, és az ára is nagyon baráti.

A Novemberi katalógusban 1.199 ft-ért vásárolható meg.


Szemöldökcsipesz fésűvel (699 ft)

Nagyon szeretem az Avon szemöldökcsipeszeit, az előző amit szintén tőlük rendeltem, már nagyon a végét járta, így rendeltem meg ezt ami szintén nagyon jó minőségű, és nagyon elégedett vagyok vele. A kis fésű pedig jól jön a szemöldökformázásakor.

A Novemberi katalógusban 699 ft-ért tudjátok megrendelni.

A Novemberi kampányból sikerült kicsit több mindent rendelnem, többek között rendeltünk apának is pár dolgot, azokat nem fotóztam be, annyira nem érdekesek, de amiket magamnak rendeltem azt megmutatom Nektek.


Senses Winter Dreamland hidratáló tusfürdő (599 ft)

Minden évben nagyon várom hogy milyen illattal rukkol elő az Avon. Egyébként is szeretem a Senses tusfürdőket, de a karácsonyi illatokat valahogy mindig megrendelem, mert már az illatminta alapján is beléjük szeretek. Most sem volt ez másként, és fantasztikus illata van, az egész fürdőszobát elárasztja a málna és alma illata. :)


Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam minden hajtípusra (729 ft)

Ez is egy olyan termék, ami soha nem hiányozhat a polcunkról, leginkább apa használja, de néha én is felfrissítem vele a hajam.


Mr. Frosty hóemberes habfürdő fűszeres vörös áfonya-és narancsillattal 
(449 ft)

Fantasztikus illata van, még nem próbáltam ki, de szerintem karácsonyig ezzel a fantasztikus illattal fogok relaxálni egy kád forróvízben....


Vanília és körte sampon és balzsam (349 ft/db)

Újabb téli illat, és újabb szerelem, nagyon tetszik ez az illat is, és egyébként is szeretem a Natulas samponokat, így gondoltam ezt a kis kiszerelésű termékeket megrendelem. Nagyon szeretem a Garnier Goodbye Damage sampon-balzsam duót, de kell egy kis változás néha, így én most ezt választottam.


Bőrvédő ajakbalzsam sheavajjal és mandulaolajjal (299 ft)

Gondoltam az ajkaimnak is szüksége lesz egy kis extra hidratálásra ebben a hűvös időben. Ennyiért pedig simán megéri, és már használatba is vettem. Teljesen megvagyok vele elégedve.


Ovális hajkefe (699 ft)

Szükségem volt egy hajkefére, és a drogériákban elképesztő mennyi pénzt elkérnek érte, szerintem ez a 699 ft-os ár, nagyon nagyon kedvező, és nagyon jó minőségű termékről van szó.

A következő képeken látható termékeket, a Black Friday akció keretein belül kaptuk meg illetve kaptam meg anya, hiszen ő rendelt online. 





Szerintem nagyon jó kis ajándékokat kaptunk bár a szemceruzából már van egy itthon, így egy másik színben jobban örültem volna neki, de a rúzs az valami gyönyörűséges, és már elég régóta keresgéltem hasonlót.

Ti mit rendeltetek a Novemberi kampányból?

Szép hetet Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése