2015. november 22., vasárnap

Ebay - utóbbi idők ebay-es szerzeményei

Sziasztok!

Az utóbbi időben elég sok minden érkezett az ebay-ről, gondoltam megmutatom Nektek, hátha érdekel valami Benneteket, karácsonyra már nem biztos, hogy ideér, de ha utána sem késő, akkor a linkre kattintva megnézhetitek őket.



Annyira megtetszett ez a nyaklánc, hogy egyből kettőt rendeltem. Mind a kettő nagyon szép, de nekem ez a törtfehér tetszik jobban, és nem mellesleg nagyon olcsó.



Szerintem gyönyörű, még szebb mint a képen. Már régóta vadásztam egy ilyen szép gyűrűre.



Ez a fülbevaló valami eszméletlenül szép, ideális a mérete is nem az a fajta ami azért feltűnő, mert hatalmas, hanem ami azért feltűnő, mert szép. :)



Ez is annyira kis cuki volt, hogy megrendeltem, nagyon szép.



Csodálatosan szép színe van, elég masszív és első látásra szerelem volt.



Igazából ez sem volt egy must have dolog, de nem tudtam ott hagyni. Annyira cuki mikor a könyvből kikandikál :)

 

Karácsonyi ajándékok csomagolásához tökéletes lesz. Sajnos a linket nem találtam meg, de kb.200 ft-ba került, és nagyon sok van rajta.







Annyira megtetszettek ezek a telefontokok, hogy egyből hármat is rendeltem. Nagyon jó minőségűek. 


Rendeltem pár csomag 3D-s pillangót is, nagyon szuperek, már használatba is vettem őket.

 


Ezek valahogy mindig elkallódnak, vagy csak egyet találok belőle, így gondoltam ennyiért, a 100 db szinte ajándék.


3 megjegyzés:

  1. A törtfehér nyakláncot én is megrendeltem magamnak, nagyon tetszik bár 1-2 kő kiesve érkezett meg így volt egy kis munkám vele. Még nem avattam fel, de már rengeteg ruhával elképzeltem szinte mindenhez passzol!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is elég jól kombinálható mindennel, és hétköznapokra, és alkalmakra is tökéletes :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem az igényes statement nyakláncokat, és ez is ebbe a kategóriába sorolható (még nem az a túlzottan csillogó, giccses darab). Az egyszerű felsőket, illetve most télen egy sima kötött pulcsikat is szépen feldobja. :) A fent látható csillámos ragasztószalagot én is megrendeltem, több színben is (karácsonyi DIY-os bejegyzésekhez szánom, remélem megérkeznek). :)

    VálaszTörlés