2015. november 14., szombat

Óriási haul bejegyzés... Yves Rocher, Dm, Rossmann, Joy-napok,

Sziasztok!

Ma egy 2 hetes kihagyás után, egy óriási haul bejegyzést hoztam Nektek. Kb. november elejétől vásároltam ezeket a termékeket, gondoltam megosztom veletek is. 

Yves Rocher

Sikerült pár dolgot összeszednem az Yves Rocher kínálatából is, bár kicsit csalódott voltam, mert az igazi karácsonyi kollekció csak a jövőhéttől lesz, így csapnom kell még egy kört :)



Hydra Végétal 2 az 1-ben micelláris víz 

Erről a micellás vízről már láthattatok egy tesztet, és azóta is töretlen a kapcsolatunk, így mivel az előzőbe már csak egy nagyon kevés volt, így vettem egy másik flakonnal, és volt rá 35% kedvezményem is, így 2.200 ft helyett 1.430 ft-ba került. 



Aranyalma tusfürdő 

Azt hittem az aranyalma kollekció jobban fog tetszeni, de nem igazán az én világom volt. Gondoltam azért teszek egy próbát, és kipróbálom a minitusfürdőjét, még nem használtam, de remélem jobb lesz használatközben mint a flakonkában. Egyébként nem volt drága 380 ft-ba került.


Noix de Coco Kókuszos Edt

Igazából az aranyalma Edt-ért mentem de mint írtam Nekem az annyira nem tetszett, így gondoltam megszaglászom a többit is, és nem tudtam ott hagyni ezt a kókuszos csodaságot, annyira jó illata van... hmm. A 20 ml-s kiszerelés 1.200 ft-ba került.

A vásárlásomhoz ajándékba kaptam egy aranyos kis plüsst. 


Valamint 550 ft-ért megvásárolhattam ezt a mécsesszettet, amik Nekem nagyon nagyon tetszenek, igazán hangulatosak.




Rossmann, DM

Az Galmour-napok után nem sok mindenre volt szükségem mostanság, de azért vásároltam ezt azt.
Első körben leginkább testápolásos dolgokat, azok ugyan is kimaradtak a Glamour-napokon.



Béres C-vitamin 500 mg filmtabletta

Gondoltam ebben az átmeneti időben jól fog jönni egy kis plusz vitamin a szervezetemnek, a 30 db-os kiszerelés 899 ft-ba került a Rossmannban.


Dove spray pomegranete&lemon verbena 

A Dm-ben vettem egy újat, mert amit a Glamour-napokon vettem, azt otthon hagytam a múltkor, így kellett egy másik. 699 ft-ba került a Dm-ben.


Balea zuhanyzás közbeni testápoló

Már használtam ezt a zuhanyzás közbeni testápolót, illetve a Baleának már minden fajta ilyen termékét, de ez vált be a legjobban. Azt hiszem 599 ft-ba került.


Balea Frozen Breeze tusfürdő

Nagyon vártam, hogy idén milyen limitált kiadású termékekkel rukkol elő a Balea, kicsit csalódott vagyok, mert hogy őszinte legyen, valami jóval karácsonyosabb dolgokra számítottam. Mindenesetre megvettem ezt a tusfürdőt, aminek bár nem sok ünnepi hangulata van, azért az illata fantasztikus.
269 ft-ba került. Ami valami csodálatos ár/érték arányban.


Balea Best Wishes narancs-grapefruit illatú krém

Nagyon szeretem a Baela időről időre megjelenő ilyen kis tégelyes krémeit, van már belőle egy jó pár darab, így gondoltam megveszem ezt is, és ahhw annyira jó illata van. Valami ilyesmit vártam volna a tusfürdőktől. 399 ft-ba került. 


Rossmann

Újabb kört csaptam egy másik Rossmann-ban, és megláttam ezeket a gyönyörűségeket, ráadásul akciósan. Nem tudtam ott hagyni őket.


A Catrice pirosítókra már a Rock-o-co limitált kiadásnál szemeztem, de akkor valahogy nem akadtam sehol rá, úgy hogy egyértelmű volt, hogy 629 ft/db áron elhozom.



A világosabbik árnyalt C01 Macarons pour Marie árnyalat. Ez egy gyönyörű babarózsaszínes árnyalat. Tavasszal imádni fogom.



A másik, sötétebbik árnyalat pedig a C02 Madame De Pinkadour. Ez egy jóval sötétebb árnyalat, már használtam, és nagyon szép eredményt lehet elérni ezzel a Pink-es árnyalattal. :) Nagyon tetszik


L'oreal Infaillible szemhéjpúder 020 Pebble Grey 

Ez a termék is 629 ft-ba került, és megmondom őszintén Nekem még nem volt ilyen termékem, de a teljes árat valahogy mindig sajnáltam érte, szerintem ez a 2000 ft körüli ár kicsit drága véleményem szerint. Viszont ez a szín gyönyörűséges. Remélem használt során is ilyen szép árnyalata lesz.



Joy-napok

Tulajdonképpen idén sem hozott lázba a Joy kuponkínálata, de azért még is megvettem az újságot, és sikerült is két terméket hazahoznom. 



Maybelline Baby Skin báziskrém 

Már régóta szemezgettem ezzel a báziskrémmel, kíváncsi voltam rá mit is tud, aztán gondoltam most ezzel a kedvezménnyel pedig simán megéri. 1999 ft az eredeti ára és ebből jött le 50% így 999 ft-ot fizettem érte.


Alverde Quatro 20 Secret-Purple

Nem hagyományos quatro-ról beszélünk ennél a terméknél, hiszen a négy színből csak kettő szemhéjpúder ez a gyönyörű lilás-bordós, és a sötétbarna. A szürkés-barna árnyalat az szemöldökre való a világos krémes árnyalat pedig egy highlighter.
1599 ft teljes áron, ebből jött le az 50%.

Goods Market


Fruisse Csokoládés kézfertőtlenítő

Annyira megtetszett, hogy ilyen kicsi, és még csoki illatú is, hogy vettem egyet 299 ft-ba került, és isteni az illata.


Elég hosszúra sikeredett ez a haul bejegyzés, de gondoltam így egybe mutatom meg. Ha valami bővebben érdekel benneteket, szívesen készítek róla tesztet. Remélem tetszett, és nem volt unalmas.

Legyen szép hétvégétek!

Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése