2016. szeptember 4., vasárnap

22 év 22 tény

Sziasztok!

Ma egy kicsit személyesebb hangvételű bejegyzést szeretnék megosztani veletek. Ma vagyok ugyanis 22 éves, és gondoltam ez ok lehet arra, hogy 22 furcsa, vagy teljesen hétköznapi tényt megosszak magamról. 




1. Az óvodában szőlő volt a jelem.
2. Eddig életem során kétszer volt agyrázkódásom körülbelül egy év különbséggel.
3. Több fiú barátom van mint lány. Ebből adódóan hiszek a fiú-lány barátságban.
4. Karácsonymániás vagyok :D mindenkit az őrületbe kergetek vele 
5. Imádom a paradicsomot, és az őszibarackot, ezekről örökké ellennék. - na jó biztosan nem azt hiszem a töltött káposzta nélkül sem tudnék élni de pszt!-
6. Gyerekként mindig boltos akartam lenni, és gyakran játszottunk boltost az unokatesómmal, néha az egész házat "értékesítettük" :)
7. Nagyon szoros kapcsolatom van anyukám nővérének a gyermekeivel.
8. Mai napig visszajárok a középiskolámban, az általános iskolámban viszont tanítási idő alatt a ballagásom óta nem voltam.
9. Egyetlen Harry Potter részt sem láttam még, a barátaim szerint UFÓ vagyok emiatt :)
10. Kiskoromtól imádtam nézni a családi fotókat, és imádom a régi magyar filmeket. 
11. Az újságokat hátulról előre lapozom :)
12. Nem szeretek úgy filmet nézni, hogy nem tudom miről szól, kivétel ha moziban látom először a filmet, mert akkor utálom ha elmondják mi fog történni.
13. A kávémból egy kortyot mindig meghagyok történjen bármi :D
14. Hajlamos vagyok unalmamban énekelni, bár egyáltalán nincs jó hangom :D
15. Utálok mosogatni!
16. Szeretem halogatni a dolgokat.
17. Szeretek poénkodni így szeretem azokat az embereket akik veszik a lapot, és esetleg még vissza is vágnak, és utálom az olyanokat akik minden apró sz*ron megsértődnek.
18. Kedvenc virágom az orchidea.
19. Családtagnak tekintem a kutyáimat, és a macskáimat.
20. Ha nem hivatalos helyre megyek akkor 10-ből 10-szer elkések :( 
21. Imádom a füzeteket, jegyzettömböket, és mindent amire írni lehet, egészen kiskorom óta mindet irka-firkálok.
22. Nem bírom az állandóságot!


Remélem tetszett Nektek ez a személyes bejegyzés, és kicsit többet is megtudtatok rólam. 

2 megjegyzés: