2016. szeptember 14., szerda

Utóbbi idők vásárlásai Avon, Ikea, Rossmann, DM, Tesco

Sziasztok! 

Ma hoztam egy gyors helyzetjelentést, még pedig a vásárlásaimról, elég sok mindent beszereztem mostanság. Volt Avon, egy pesti kiruccanás ahol az Ikea kihagyhatatlan volt, és persze a drogériák is belefértek, ja és el ne felejtsem a Tesco leárazásait! :D


Az Avon-tól érkezett egy duó szemceruza mégpedig a Brown Shimmer árnyalatban. Nagyon tetszik az utóbbi időben elég sokszor használtam már mint látszik, tökéletes a nyári/őszi barnás, füstös sminkek elkészítéséhez.


Az Ikeában vettem az ikonikusnak számító virágtartót, és egy gyertya alátétet a kettő kb. 1000 ft-ba került, illetve pár képkeretet választottam még a nagyobb méretű 500 ft körül volt a kisebbek pedig 350-400 ft-ba kerültek. Illetve egy csomag sebtapasz, és egy műanyag kancsó jött még velem haza. Sajnos korlátozva volt a hely az utazásom során a táskáimban, így csak ennyit vásároltam, de van pár dolog amiért a szívem szakadt meg, hogy ott kellett hagynom. 


A Rossmann-ban sikerült még két mono szemhéjpúdert találnom az Essence leárazásokról. Az egyik a 01 Vanilla sugar, a másik pedig a 02 Cake pop, mind a két árnyalat nagyon pigmentált, nagyon szép, és remélem, hogy találok még ezekből az I love nude kollekciós monokból. Mint említettem a leárazásokból maradt még így 349 ft/db áron vettem meg.


A DM-ben pár dolgot vettem csak, egy DM-es tusfürdőt, amit még eddig nem próbáltam, de nagyon megszerettem azóta és ez a nagyobb kiszerelés nem egészen 400 ft-ba került, valamint vettem még egy mini hajlakkot a pesti kiruccanásom alkalmával mert itthon felejtettem az enyémet így gyorsan kellett valamivel pótolnom. A Cuticura termékekből még mindig találtam kiárusítva kettőt, és mivel az arclemosót nagyon szerettem, most az arclemosó mellé még egy arckrémet is beszereztem 349 ft/db áron árusítják ki a DM üzleteiben. Illetve a 75 pontos akció során kiváltottam még 2 bögrét is.


Egy nem rég nyílt kínai üzletben találtam erre a két dobozra, és nem bírtam ott hagyni a kisebb 400 ft, míg a nagyobb 500 ft volt. Szerintem baromi szépek. :)


A Tesco-ban többek között már a télre készülve a kiráusításon találtam két sapkát mind a kettő 895 ft-ba került. Na jó bevallom a fekete a  KIDS osztályról van :D


Válaszottam még egy tablet tokot ami 300-400 ft-ba került, szeritnem ennyit bőven megért, ennyiért még ebay-en sem találok.


Ezer párszáz forintért, találtam még ezt a Tesco sajátmárkás hajszárítót, illetve a Taft hajlakk is akicós volt, pont szükségem volt mind a kettőre, és tádám a Tesco meglepett az akciókkal :D


Érdemes körül nézni az írószerek/sulis cuccok között ugyanis óriási kiárusításba kezdett az üzletlánc, a tollakat is valami 100-200 ft-ért vettem a mappákat pedig 100 ft alatt már pontosan nem emlékszem, de még tartanak az akciók, úgyhogy nyomás aki még elfelejtett beszerezni valamit!!! 


Illetve akik szeretnek kreatívkodni ők is kutassanak a GO CREATE állványoknál, vagy részlegnél, mert mindenféle ilyen dekor dolog 50-60%-os kiráusításban van.

Pár nadrágot, zoknit, fehérneműt, pizsamát is vásároltam még az F&F-es kiárusítás alatt, de gondoltam azok annyira nem érdekesek. Nézzétek meg a pizsiket, baromi jók vannak kiárusítva!

Remélem tetszett ez a gyors bejegyzés, sajnos elég sűrű ez a szeptember eleje, de próbálok jönni tesztekkel, és új termékekkel.

A hónap elején volt a szülinapom ha szeretnétek egy mit kaptam szülinapomra bejegyzést akkor írjátok meg vagy itt, vagy a facebook oldalamon, illetve ha tetszett a bejegyzés akkor egy lájkkal támogassátok a blog facebook oldalát, ezt az oldalsávban meg tehetitek! Köszönöm!

Szép Napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése