2017. január 6., péntek

Avon Imari Elixir

Sziasztok!

A decemberi rendelésről szóló bejegyzésben láthattátok, hogy megrendeltem, az Avon új illatkölteményét, és most gondoltam az új évet, egy új illat tesztelésével indítom. 


A csomagolás semmi extra, fekete doboz, szürke mintával, és arany felirattal. Nekem tetszik egy az egyszerű csomagolás, itt is azt vallom, hogy a kevesebb néha több.


Maga az üveg, egy nagyon karakteres illatra enged következtetni, nincsenek letisztult idomai, kicsit nekem olyan megformálatlannak tűnik, de összességében tetszik. Egyébként a képen nem látszik, de kicsit sárgás "arany" színű folyadék van benne.


Nagyon kiváncsi voltam az illatra ugyan is a kölni a virágos-orientális illatkategóriába tartozik, és a szeder, a rózsa, a jázmin, és a vaniliakivonat a benne lévő illatjegyek. 
Mivel mind a három illatot szeretem önmagában gondoltam ennek az összemixelt változatával sem leszek rosszban.
Amit egyből éreztem, hogy ez nekem egyértelműen a tavasz illetve az ősz illata lesz. Egyik illat sem dominál, de az egész egy nagyon kellemesen erős illatot eredményez. 
A bőrön teljesen más illata van, mint az üvegből kifújva mondjuk, nekem nagyon tetszik, de tényleg nem egy téli illat, ettől függetlenül jó párszor már kipróbáltam most is a nagy hidegben, de ha kimentem ebben a fagyos időben, az illat amit éreztem, és a látvány ami elém tárult abszolut nem volt összhangban.


Összeségében egy erős illatról van szó, ami inkább édes, és csak azoknak ajánlanám akik kedvelik a karakteres illatokat, szerintem érdemes lehet kipróbálni. 
A tartóssága az nem kiemelkedő, most a téli időszakban egyszer-kétszer befújtam vele magam és a sálamon viszonylag sokáig éreztem, de a bőrön annyira nem tartós, bár hozzátartozik, hogy ez kölni. 

A januári katalógusban debütál az illat és 2.499 ft-os bevezetőáron rendelhető meg.

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban. 

Ti megrendelitek ezt a kölnit, vagy megrendeltétek már? Tetszett Nektek?

Regina <3

1 megjegyzés:

  1. Szerintem pont őszi illatra hajaz az illat, nekem nagyon bejött azt hittem rajtam rossz illata lesz hisz tényleg mindenkin más. És rengeteg ember azt mondta nekem Hogy "öreg nénis."

    VálaszTörlés