2017. április 21., péntek

Szerzemények #H&M #Alverde #Garnier #DM

Amikor a Glamour-napokon szerzett dolgokról írtam, akkor gondolkodtam, hogy ezeket is hozzá veszem, de végül úgy döntöttem elszeparálom őket, és ezekről a termékekről újabb bejegyzésben írok, mert már mindet próbáltam, és így ezekhez véleményeket, első benyomásokat is írok.


A DM-ben kerestem valamilyen vitamint, ott pillantottam meg, a saját márkás szépségitalt, és nem nagyon hittem benne de 489 ft-ért gondoltam kipróbálom. Nos, már a végére is értem, és igen a 250 ml csak 5 alkalomra volt elég, de látható az eredménye, ugyanis a jobb szemhéjamon volt egy nagyon száraz folt, gondoltam mindenféle allergiára, sminkterméktől, arclemosótól, én már az új samponomra is gyanakodtam, szüntelen kentem kémekkel, olajokkal, próbáltam radírozni, mindent elkövettem vele ami a szárazfoltokon nálam beválik. Végül valamilyen égi sugallat alapján eszembe jutott az is, hogy lehet vitaminhiány. A termék használatának 3-4 napján - tehát a vége felé- teljesen elmúlt ez a száraz folt, így valószínűleg valamiféle vitaminhiányom van. Így teljesen megérte ezt a párszáz forintot.


Tesco-s kalandozásaim során több termékbe is beleakadtam, igaz nem egyetlen vásárlás alkalmával. A Dove DermaSpa summer revived önbarnító testápolóit akciósan 999 ft/db áron vásároltam meg, és nagyon imádom, gyönyörű színem lett tőle, nem foltos, egyáltalán nem macerás felvinni, könnyen beszívódik, és a legfontosabb, hogy egyenletesen kopik. Szerintem nagyon jó áron sikerült őket beszereznem, a napokban a DM-ben 1.699 ft-ért láttam. 
A következő két termék a KEDVENC hajfestékem, amit nagyon sajnálok, hogy kivonnak a forgalomból, remélem valamilyen hasonló árnyalattal előrukkolnak lényeg hogy ezek a Schwarzkopf Color Mask hajfestékei (668 Dark Chocholate) amiket 689 ft/doboz áron vettem, és remélem mire elhasználom őket, jön az újítás.
A kedvenc borotvámat is beszereztem a Wilkinson Sword Xtreme 3 ami 3+1 db-os csomagban 1.199 ft-ért volt teljes áron mindenféle akció nélkül, már többször is használtam ezt a terméket, Nekem eddig ez vált be a legjobban.


A DM-ben szereztem még be ezt a 15 darabos nedves törlőkendőt, ami azóta a táskám aktív tagja, nagyon szeretem, erős anyaga van, szinte semmi illata, száradás után nem ragad, és nagyon olcsó 
179 ft ha jól emlékszem.
A Rossmann-ban is kalandoztam még Glamour-napok előtt, és extra jó árban 599 ft-ért beszereztem a kedvenc sminklemosómat a Garnier-től. Már második, vagy harmadik flakonnal használom el, és nem tudom megunni, Nekem tökéletes.
Szintén a Rossmann-ban szintén extra akciósan 349 ft-ért vettem egy Nivea tisztítókrémet, amivel meg vagyok elégedve, de nem okozott olyan hűha! érzést. De ennyiért nagyon megérte.


A H&M sminkrészlegén is kalandoztam, és ennek a fent látható három szépség lett az eredménye, 250 ft/db áron volt akciós, ennyiért nem tudtam őket ott hagyni, volt több szín is, de az igazság az, hogy ezt a hármat is alig tudtam kiválogatni, hogy ne legyen bontott, vagy kipróbált.


A Tesco-ban vettem még egy későbbi vásárlás alkalmával akciósan az újnak számító Garnier micellás gélt 999 ft-ért, tökéletes az állaga, és hatékony mint a folyékony állagú tesója, nem tudnék választani közöttük, azt hiszem ezentúl azt veszem amelyikhez kedvencem lesz, bár most Glamour-napokon megvettem a micellás vizet is, így egy időre el vagyok most látva velük. 


Szintén a DM-ben vettem szintén akciósan ezt a két Alverde mono szemhéjpúdert 249ft/db áron, nagyon tetszenek, egész jól pigmentáltak, és alappal tartósak.

Ezeket vettem mostanság, és ritka alkalmak egyike, hogy minden bevált.
Ti miket vettetek mostanság? Van olyan termék a fentiek között, amit Ti is használtok, és szerettek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése