2017. május 31., szerda

Avon mark. rúzsok #avonhungary

A márciusi Avon szerzeményes bejegyzésben láthattátok, hogy rendeltem két mark. by Avon rúzst, és azóta szorgalmasan használom őket, na jó leginkább az egyik színt, de a lényeg, hogy használom őket. :)


A csomagolásuk formája a szokásos, a csomagolás mintájában van a változás, és a színekben, eddig általánosságban a fekete dominált az Avon rúzsainál, ezt itt is meghagyták, viszont fehérrel keverték, és így a kupak fehér alapon lévő fekete feliratot kapott. Ami pozitív, hogy a feliratok nem kopnak, pedig egész rendesen hozom a formám, és egyik táskából a másikba landolnak. Valamint a kupakok nagyon jól rákattannak a termékre, így nem kell attól tartanunk, hogy esetleg a táskánkban leesik a termék kupakja. Egyébkén nekem kifejezetten tetszik az új megjelenés.


Nyilván szívem szerint az összes árnyalatot megrendeltem volna, de erős voltam és csak! két színt választottam ki. Az első a szerelem szín a kettő közül, ennek az árnyalatnak a Mad for Mauve a neve, és egy gyönyörű lilás-barnás-mályvás színe van. A másik egy sokkal átlagos árnyalat legalább is az én rúzsaim között ennek a Rose Kisses a neve, és ez nem is fogott meg annyira, szép rózsaszínes-pirosas árnyalat, de nem ez a kedvenc színem, hozzáteszem, hogy a katalógusban sokkal rózsaszínesebbnek hatott. 



Az első tehát a Mad for Mauve árnyalat, ami egy tökéletes árnyalat bármilyen alkalomra, az év bármelyik napján, természetes, mégis feltűnő, nagyon sok sminkkel kombinálható szín. Maga a termék nagyon krémes, és jól pigmentált, szépen fedi az ajkakat, nem csúszik el szájceruza használata nélkül sem, és egész tartós, mostanában kaptam rá arra hogy a Lovely Extra Lasting matt ajakkrémét kenem fel alapnak, ami szinte árnyalatra pontosan megegyezik a fenti rúzséval, és erre kerül rá, még egy réteg ebből hogy ne legyen matt. Kellemes hatása lesz, és így tényleg órákig fent van. Ha magában használom, akkor azért időnként nem árt újra felvinni az ajkakra, bár egy evés-ivás szolid ebédet kibír. Egyenletesen kopik, 


Sajnos ez a kép nem adja vissza tökéletesen a színt, pedig igyekeztem természetes fényben készíteni, 


A Rose Kisses árnyalat még pigmentáltabb és krémesebb mint a fenti tesója, de ez már túl krémességéből adódóan hajlamos elmászkálni így érdemes szájkontúrceruzát használni a tökéletes végeredményért. Ez kevésbé volt tartós nálam mint a másik árnyalat, de összességében egy nagyon jó rúzs ez is, az már másik dolog hogy elbénáztam az árnyalat kiválasztását. A finishe mind a két rúzsnak inkább a matt felé hajlik, tehát nem ez a szájfény, vagy nagyon szaténos jelleg. Nem ülnek be a szájszélnél. Nem szárítanak túlságosan, de nem is hidratálnak, de ezt nem is ígérik. 


A Rose Kisses árnyalat is jól kombinálható. Rengeteg sminkhez jól áll.

Mindent összevetve nagyon megszerettem ezeket a rúzsokat, és biztosan szerzek be még több árnyalatot is, mostanában többször használom ezeket mint a nagyon szerelem Avon Matt rúzsokat.
A lemosása nem macerás, bár ha egész nap rajtam van bármelyik hajlamos befogni az ajkakat, így érdemes egész napos használat után átradírozni gyengéden az ajkakat. 

A májusi katalógusban 1.049 ft-ért rendelhetőek. Érdemes őket kipróbálni. Én nem bántam meg!

Ti próbáltátok már az mark. rúzsokat? Szeretitek őket? Melyik szín a kedvencetek?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése