2017. május 3., szerda

Megkésett Áprilisi Avon szerzemények

Ebben a hónapban becsúszott pár újdonság is a virtuális kosaramba, de emellett örök kedvencek is érkeztek. Most kivételesen az újdonságokkal kezdek aztán a már untig rendelt termékekről írok pár szót. 


Luxe kasmírpuhaságú 2 az 1-ben alapozó és sminkalap SPF 15 (1.899 ft)

A Luxe kollekció legújabb alapozója már rendelhető is a májusi katalógusból, és én már ki is próbáltam, részletes teszt hamarosan lesz a blogon. Amit érdemes róla tudni, hogy ez egy 2 az 1-ben sminkalap és alapozó. Nagyon kényelmes viselni, a színt is pont eltaláltam (Natural Glamour) könnyed a textúrája, és nagyon szépen eldolgozható. SPF 15-öt tartalmaz ami bár nyárra kevés, így tavasszal szerintem pont elég, de én speciel nyáron mindig használok fényvédőt is. A májusi katalógusban 2.199 ft-ért rendelhető.


Senses Romantic Lamour krémes tusfürdő (599 ft)

Szintén a májusi katalógus újdonsága volt a Senses új illata ami a romantic l'amour fantázia nevet viseli. Nagyon kellemes illata van, tökéletes tavaszi illat. Már el is kezdtem használni, szokásos Senses minőség. Most új kedvenc illatom lett. A májusi katalógusban 699 ft-ért rendelhető az 500 ml-s kiszerelés és 399 ft-ért a 250 ml. 


Advance Techniques 2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam (629 ft)

Nem tudom érdemes-e még szót fecsérelni erre, de a szokásos sampont is megrendeltem, nagyon jó árban volt így kettő is érkezett, bár csak egyet fotóztam be. A májusi katalógusban a 400 ml-s kiszerelés 729 ft-ba kerül.


Naturals epres testradír, és kókusz és csillaggyümölcs testpermet (433/db)

Egy nagyon jó akció keretein belül rendeltem 3 Naturals terméket (a testradírból dupláztam!) A kedvenc testradíromat, és a kedvenc testpermetemet választottam. (Kókusz és csillaggyümölcs testpermetről tesztet ide kattintva olvashattok) ez már a sokadik flakon belőle, és a sokadik tubus testradír. A májusi katalógusban a testradír nagyon kedvező 399 ft-os áron, míg a testpermet 599 ft/db áron vásárolható meg.


Arctisztító és tonizáló rózsavíz (299 ft)

Egy régi termék aminek a csomagolása megváltozott, már elhasználtam belőle majdnem egy egészet, pici még van az alján, de gondoltam ennyiért megrendelem tartalékba ezt a terméket. Én nagyon megszerettem. A májusi katalógusban 499 ft-ért beszerezhető.

A következő három terméket egy tanácsadói akció keretein belül rendeltem meg 2.499 ft-ért ha jól emlékszem.


Mattító BB krém (medium) SPF 15 

Ezt a terméket még nem próbáltam ki, de a ragyogást kölcsönző tesóját nagyon szeretem, itt olvashattok róla tesztet, remélem vele is barátok leszünk, bár a medium árnyalat előre tudom, hogy sötét lesz, de majd keverem egy világosabb árnyalattal, és meglátjuk. A májusi katalógusban 1.699 ft-ért mind a két verzió rendelhető.


Nutraeffects habzó arctisztító

Még ezt sem próbáltam ki, de szeretem az Avon arctisztítóit, így remélem ez sem lesz csalódás. A májusi katalógusban 999 ft-ért rendelhető.


Avon mark. kontúrozó duó

Már régóta szerettem volna megrendelni, de valahogy sosem jött ki rá a lépés, már használatba vettem hamarosan írok róla. A májusi kampányban ha jól láttam nem rendelhető, de még biztosan benne lesz a kínálatban.

Igaz kicsit megkéstem vele, de nem szerettem volna kihagyni ezt a szerzeményes posztot. Remélem nem bánjátok, igyekeztem kompenzálni a májusi árakkal a késésemet. 

Ti mit rendeltetek mostanában?
Van olyan amit ti is megrendeltetek?

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindenapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése