2017. június 9., péntek

Mostanában vásároltam... #Pepco #F&F #DM #Tesco

Mostanában egész sok mindent vásároltam, így gondoltam megmutatom Nektek ezeket, hátha találtok még belőlük ha esetleg megtetszik valami.




A 3 db vászonképet 360 ft/db áron vettem a Pepco-ban, szerintem nagyon szépek, egyszerűek de nagyon jól feldobják a lakást. Gondolkodom még, hogy szerzek be párat.


Ezt a képkeretet szintén a Pepco-ban vettem 210 ft-ért.




A fenti cipőket az F&F-ben vettem, az elsőt 2.990 ft-ért a virágosat szintén 2.990 ft-ért és az utolsót pedig 1.080 ft-ért. Nagyon szeretem az F&F-es cipőket, és már sok féle megfordult nálam. Ár/érték arányban nagyon jók. Az utolsó akciós, kiárusításos volt, a többi pedig teljes áron került ennyibe.


Ezt a Dove hajpakolást a DM-ben vettem kiárusításban volt, és 399 ft-ba került.


A nyár kedvenc tusfürdőjéből is vettem még egyet, szeretem nagyon az illatát, szokásos Balea minőség, és 249 ft.
Szintén a DM-ben vettem ezt a gyertyát valami ezer párszáz forint helyett volt 349 ft. Így gondoltam ennyit megér ez az óriás gyertya.

 

A szokásos táskába dobálós mini hajlakkomból is beszereztem még egy flakonnal, kb. 400 ft-ba került. 
A Tesco-ban pedig kerek 500 ft-ért vettem egy Glade készüléket, aminek nagyon kellemes illata van, és remélem találok ilyen illatú utántöltőt, mert eddig még nem sikerült. Ha valaki tudja ne tartsa magába, hogy hol a rejtekhely.


Ezeket szereztem be mostanában, illetve még pár apróságot, boros poharat a Pepco-ból 140 ft/db áron, illetve csészéket 70 ft-ért, de azok nem túl érdekesek, így gondoltam csak megemlítés szintjén írok róluk.


Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése