2017. július 9., vasárnap

Személyes - Mi lesz a bloggal? Mi történt eddig?

Szokatlan a blogon, hogy személyes bejegyzést olvashattok, ám most még is úgy éreztem, hogy meg kell írnom ezt a bejegyzést. 

Először is köszönöm, az üzeneteket, és az e-mail-eket, amit küldtetek, hogy mi történt, és miért nincs bejegyzés, azt hiszem mindenkinek válaszoltam így ők tudják mi ennek az oka... 

Az egyik kedves olvasómban, felvetődött a kérdés, hogy abba hagyom-e a blogírást. Megmondom őszintén addig nem gondoltam rá, viszont a kérdést olvasva elgondolkoztam rajta...

De kezdjük az elején. Az utolsó bejegyzés egy hónappal ezelőtt került ki, és őszintén szólva még valamikor május végén írtam. Már májusban sem volt igazán időm foglalkozni a bloggal, hiszen nyakamon volt a vizsgaidőszak, és aki már átélt egy-egy húzósabb vizsgaidőszakot az tudja, hogy bár legszívesebben mindent csinálna az ember, csak tanulni ne kelljen, mégis akármibe kezd, ott van az a bizonyos lelkiismeret, hogy ezt az időt bizony tanulással is tölthetné. Őszinte leszek nem pont úgy sikerült ez a vizsgaidőszak, ahogy terveztem, de mindegy... így is jó. 

Itthon töltöttem az eddigi szünetet, csak vizsgázni jártam Debrecenbe, és aki lakott már külön a szülői háztól, az tudja, ha hazaérkezik, akkor konkrétan mindenre van ideje, csak arra nem amire ő akarja, és saját magára. Ez nem rossz, sőt boldogsággal tölt el, hogy mindenki örül, és találkozókat beszélünk meg, kisebb-nagyobb bulikat, viszont ilyenkor érzi azt az ember, hogy 24 óra igazából semmire nem elég. 
Így telet el a vizsgaidőszak....

Ami pedig azóta történt, először is a romokat el kellett takarítani, már mint igen a vizsgaidősuck során felgyűlt papírhalmazokat, az egy-egy információt tartalmazó papír fecniket, és a körülöttünk felhalmozódott káoszt. Selejtezés, és rendrakás, takarítás, és miegymás. Természetesen közben az elfogyott dolgokat pótolni kell, így beindul a vásárlás, ami szintén nem kis idő, rég látott rokonokat, barátokat keres fel az ember, mert hát mégis csak itthon vagyok, és elkezdődött a VAKÁCIÓ. Aztán itt a nyakunkon a csodálatos fesztivál szezon, a szabadtéri programok, és tulajdonképpen mindig akad valami tennivaló.
Igazából egy-egy rohangálós nap után, már nincs kedvem írni, és mivel szeretek kedvből, és teljes összpontosítással írni, így tudtam értelmetlen lenne megírni a bejegyzéseket, csak azért, hogy után töröljem. Így nem írtam....

Ez történt eddig, és hogy mi lesz ezután?

Az elmúlt 2 hónapban, amikor nem blogoltam aktívan, rájöttem, hogy borzasztóan hiányzik. A közösség is, és úgy minden. Így bár fontolóra vettem, hogy abba hagyom, nem hagyom abba. 
A nyár nem a pihenésről fog szólni, van pár fotós melóm is, és nyaralás, stb. de igyekszem összeszedni a blogot is, és nagyon sok mindenről szeretnék Nektek írni, ugyanis azért női énemet nem hazudtoltam meg, és egy-egy öröm/vigaszdíj minden vizsga után becsusszant a kosaramba. 

Tehát jönnek az új bejegyzések, és folytatom, amit eddig. Köszönöm, hogy gondoltatok rám, és köszönöm, hogy vagytok! <3


Szép Nyarat! Bulizzatok sokat! Pihenjetek! Szerezzetek emlékeket, élményeket, és közben ne feledjétek olvasni a blogot! 

Szeretettel: Regina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése