2018. szeptember 28., péntek

Augusztusi Avon rendelés

Óriási késéssel, de elkészítem az augusztusi rendelésemet az Avon-tól. Ma megkapom a szeptemberit is, arról igyekszem mi hamarabb írni Nektek. Mivel a szeptemberi katalógus már csak a mai napon él, így az októberi katalógusban található árakkal kiegészítem a kis írásaimat, pluszban a késésért még egy kevés első pár benyomásos véleményt is megfogalmazok.


Far Away Infinity parfüm (3.199 ft)

Féltem ettől az illattól, de a rendelés miatt muszáj voltam választani még egy Far Away parfümöt, így csak a színe miatt választottam ezt. Azóta imádom, nagyon sokszor használtam mostanában, igazi őszi illat. Az októberi katalógusban 3.599 ft-ért megrendelhető.


Far Away Rebel (3.199 ft)

Ezért a parfümért az illatminta alapján éltem, haltam. Azóta is. Nagyon megszerettem, benne van a táskámban, tipikus hétköznapi illat, de nagyon őszi, téli. Nagyon szeretem. Tökéletesen passzol a kedvenc évszakaimhoz. Szettben 3.499 ft-ért rendelhető októberben.


Little Black Dress Weekend szett

Egy tanácsadói szett volt, nevetséges áron, így megrendeltem. Nem a kedvencem inkább tavasszal lesz majd használatba véve. Szeretem a LBD illatait, de a klasszikus Black Dress a kedvencem. A parfüm 3.199 ft az októberi katalógusban.



Mark Magix Highlighter (Candlelight) 1.499 ft

Nagyon szeretem, bejön ez a tökéletesen krémes formula, szép szín, tartós, könnyen használható, biztosan beszerzem a másik árnyalatot is. Ez az arany árnyalat és van még egy ezüstös is. Kompakt, bárhol egyszerűen használható ecset nélkül is. Az októberi katalógusban nem találom, de lehet, hogy csak az én figyelmemet kerülte el.


Mark Magix On the go sminkalap (799 ft)

Tetszik ez a termék, ettől is tartottam kicsit, de szépen egységessé teszi a bőrt, tartósabb is. Nagyon jó formulája van, jelenlegi kedvenc sminkalapom. Októberben 1.299 ft


Mark Be Blushed pirosító - Desert Rose (1.599 ft)

Nagyon tetszik ez a szín. Kicsit lehetne pigmentáltabb, de azt hiszem így is jóban leszünk. Mióta megérkezett szerintem csak ezt használtam. Ezt a terméket sem találom az októberi számban.


Avon True Color szemöldökceruza - dark brown (749 ft)

Valamikor régen, évekkel ezelőtt egy Essences szemöldökceruza teljesen elvette a kedvem a ceruza kiszerelésű szemöldökformázóktól. Ez a termék első használat után beleszerettem. Sokat használom, leginkább a szemöldök vonalak kialakításához, picit világos, de a szokásos Rimmel formázómmal még megerősítem, így tökéletes. Októberben 799 ft.


FootWorks lábápoló krém (499 ft)

Ezt a nagymamám ajánlására rendeltem meg, és nagyon szeretem, annyira puha lesz tőle a lábam. Maszkként kell használni, igazán relaxáló érzést nyújt. Ezt sem láttam az októberi katalógusban, de ha szeretnétek a lábaitoknak valami extra kényeztetést nagyon ajánlom Nektek.


Ezeket sikerült a nyár utolsó hónapjában megrendelnem. Az szeptemberi rendelésem is tartogat még számomra is néhány meglepetést, remélem hamarosan megmutathatom Nektek is. 

 Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése