2020. január 3., péntek

Decemberi Avon rendelés

Kicsit megkésve, de végre összegyűjtöttem a decemberi Avon rendelésemet, viszont szokás szerint így már írok is róluk, mert a legtöbbet már vagy előzőleg vagy most kipróbáltam


Senses - Sunkissed moments tusfürdő 

Bár nagyon-nagyon szeretem a karácsonyi, téli illatokat, azért néha szükségem van egy kis kellemes, frissítő illatra. Ez volt  a tavalyi év tavaszi/nyári illatai közül az egyik kedvencem, így erre esett a választásom. Kellemes mandarin illata van. Jól habzik, de ennek a terméknek egyáltalán nincs tartós illata.


Avon Naturals Festive Wishes - testpermet 

Ez volt a nyerő az idei téli kollekció testpermetei közül, így gondoltam, hogy betárazok belőle. Kellemes narancsos-fahéjas illata van. Teljesen tartós egy testpermezhez képpest.


Avon True - SuperShock szempillaspirál 

Ezer éve az egyik biztos pontom a szempillaspirálok területén. Mivel az előző elfogyott, így gondoltam, hogy rendelek egy újat. Szeretem a benne lévő festéket is és a keféjét is.


Color Trend szemöldökfixáló zselé

Talán ez az egy Color Trend-es termék van ami bevált. Ezt többször is újra rendeltem már, most is dupláztam belőle. Jól fixál és verhetetlen árban van.


Tényleg csak kedvenceket rendeltem, mert tudatosan készültem a januári leárazásokra, ami egész jól sikerült erről is láthatjátok majd a posztokat nem sokára.

Ti miket rendeltetek mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése