2020. január 15., szerda

Leárazások 1 rész #Tesco #BijouBrigitte #YvesRocher #DM



Az év elején tartott leárazásokon elég sok mindent sikerült beszereznem, megrendelnem. Ezekből a szerzeményekből hoztam el ma Nektek az első részt. 

A Tescoban már nagyon kevés leárazott csomagot találtam, de kétfélét azért mégis választottam. Az egyik a Dove Baby csomag, ami egy zenélő dobozban tartalmaz három terméket egy sampont egy testápolót és egy ápolókrémet. Azt hiszem 1.399 ft-ba került a szett. Nagyon szeretem a Dove Baby termékeit amúgy is és még pluszban a doboz extra cuki... azt hiszem nagyon jó árban vásároltam.
A másik szett pedig egy fekete szappan szett, ami egy folyékony szappant és egy rendes tömbszappant tartalmaz. A dolog pikantériája, hogy még ünnep előtt a legjobb barátnőmnek egy másik Tescoban vásároltam egyet eredeti áron, már akkor is tetszett, de ott csak egy bontott csomag volt még azon kívül. Ahova pedig a leárazás után mentem vásárolni ott temérdek volt így csak megleptem magam egy szettel. Azt hiszem ez is olyan 1.500 ft körül volt.




Még Szilveszter előtt jártam a Bijou Brigitte-ben anyával és mindketten választottunk egy-egy fülbevalót. Akciósak voltak ha jól emlékszem 3000 ft volt darabja. 


Az Yves Rocher háza táján már rég vásároltam és az újdonságaikat sem igazán próbáltam ki az idén, most azonban nagyon kedvező ajánlatok voltak, így két kupont is beváltottam a vásárlásaimhoz.
A téli kollekciós fenyő illatú tusfürdőből vásároltam kettőt mert nagyon tetszett az illata, ehhez ajándékba adták a szintén téli kollekció egy másik illatának a kézkrémét és a mini tusfürdőjét egy fürdőrózsával. Nagyon kellemes illata van, a kézkrém pedig zseniális.  


Egyetemista koromban fedeztem fel a márka Sebo Végétal termékcsaládját és azóta is nagyon szeretem őket. Az egyik kedvenc termékem a micellás arctisztítójuk, a másik pedig ez a pórusösszehúzó szérum. Ha jól emlékszem féláron volt mindkét termék, így a micellásból is a nagyobb kiszerelést választottam.


Ajándékként pedig egy testápolót egy arcmaszkot és egy kulcstartót kaptam a vásárlásomhoz.


A DM-ben sokkal nagyobb leárazásokra számítottam, de amikor én voltam még a szettek nem voltak leárazva, de nem is láttam olyat amiért szívesen visszamentem volna.
Viszont azért így is sikerült pár dolgot beszerezni. Főként a sminktermékek voltak extra kiárusításba. Az árakat kb.-ra fogok belőni Nektek, mert nem emlékszem pontosan.


A Beetique folyékony metál rúzsai közül két árnyalatot választottam, az egyik a bal oldali Rich Cooper névre hallgat, a jobb oldali pedig a SenSei fantázianevet kapta. Ezeket megmondom őszintén még nem próbáltam ki, de rég akartam már ilyen metál rúzsokat, szájfényeket. Olyan 1000 ft/db áron vásároltam. 


Mindig is imádtam nyáron a csillámos termékeket, egy-egy nyáresti bulihoz elengedhetetlen kellék számomra. A lényeg, hogy erre pontosan emlékszem, hogy 700 ft/db áron vásároltam A Trend It Up Sun termékei közül egy csillámló arcpermetet (melynek a tetejét már el is hagytam) illetve egy csillámló testkrémet, nyilván kipróbáltam már őket, de nem az igazi így a minuszban. Remélem nyáron jó hasznukat fogom venni.


Pár 183 days by Trend it up termék is le volt árazva, rengeteg volt, de nagyon soknál az volt a gond, hogy már kibontották, belenyúltak, vagy éppen a csomagolását sértették meg. A lényeg, hogy ezt a négy terméket épségben és felbontatlanul találtam így gondoltam azért a 4-500 ft-ért megéri kipróbálni őket. Egy szemöldökszínező gélt, egy folyékony tust, egy lila szinű (nem tudom mire gondoltam) szempillaspirált aminek amúgy a keféje nagyon jó. Aztán a Banana kollekcióból egy korrektort, ami nem lett kedvenc, de próbálkozok vele. 


Már régóta kiszerettem volna próbálni a Maybelline Browprecise temékeit, de valahogy sajnáltam érte a teljes árat, most találtam két árnyalatot is felbontatlanul, szóval 600 ft/db áron megvásároltam két színt is belőle. A bal oldali Medium Brown a jobb pedig a Soft Brown árnyalat, nagyon szeretem a terméket, ha előbb tudom, hogy így be fog válni, biztosan nem sajnáltam volna érte az eredeti árát. 


Az Elseve Rapid Reviver balzsamjai is akciósak voltak és gondoltam, hogy kipróbálok ezt a két verziót. Nincs különösebb problémám az Elseve termékekkel így remélem beválnak majd. 


A Natur Box márkát már régóta nézegettem, most féláron megvásároltam ezt a verziót, nagyon jó, már kipróbáltam, tetszik a hatása és az illata, így biztosan újra fogom venni és a balzsamot is szeretném kipróbálni.


Többek között vásároltam még papírzsebkendőt, tisztítószereket és egyéb kellékeket, de ami a legcukibb azt gondoltam megmutatom Nektek, az Ebelin vattakorongjai közül vettem a nagyobb fajtából egy ilyen cuki pillangókkal díszített verziót, ami mint kiderült nem minta hanem egyfajta radírozó funkció, szóval egyszónak is száz a vége, nagyon cuki de nekem nagyon erős ez a pillangós oldal, így többé nem veszem újra. 


Ti miket szereztetek be a leárazások ideje alatt? Hamarosan érkezem a következő poszttal, ahol többek között DRK, Makeup és Trendmaker rendeléssel találkozhattok majd.

Legyen szép Napotok! 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése