2015. június 25., csütörtök

Vásárlások: Ebay, Rossmann, Avon stb.

Sziasztok!

Összeszedtem az utóbbi időben vásárolt termékeket, és gondoltam megmutatom Nektek. Az utóbbi időben elég sok mindent rendeltem ebay-ről is, bár még sosem mutattam meg Nektek miket rendelek ebay-ről, de most pont úgy alakult, hogy ma érkezett meg pár dolog, így gondoltam ezt is megmutatom. Már túl estem a Catrice kiárusításon is. (egyenlőre) Illetve adtam le még egy Avon rendelést, és rendeltem magamnak is két dolgot. 


Absolute Bright szemhéjpúder paletta 010 Candy Warhol - 699 ft
Szemöldök kiemelő 010 Lift Me Up Scotty - 699 ft
3 in 1 bőrtónushoz igazodó alapozó 010 Lighter Skin - 699 ft

Egyenlőre ennyi dolgot vásároltam meg, aztán lehet, hogy még szemezgetek egy-két terméket. De elsősorban ezeket lekapkodtam a polcról, míg volt belőle, a palettából és a szemöldök kiemelőből is ez volt az utolsó darab, így anyatigrisként ugrottam a polchoz, és mentem a pénztárhoz.


A Rossmannban vettem még egy Veet Oriental Meleggyantát illóolajokkal ami 489 ft-ba került. 
A kis dobozban van egy spatula illetve 12 db gyantacsík. Azt írja hogy a 250 ml termék 3 alkalommal elegendő mindkét lábszár térdig való gyantázásához. Kíváncsi leszek rá milyen lesz.


Maybelline Baby Lips - 674 ft (Electro)

Fantasztikus áron vettem meg az első baby lips-emet, aminek ez a fekete-pink csomagolása tetszett meg, ezért választottam. Régóta terveztem, hogy beszerzek egy ilyen baby-t. Remélem jó lesz.


Senses Citrus Zing testradír  (499 ft)
Indian Rituals krémtusfürdő (499 ft)


Üvegcsék: igazából ilyen csillámporos DIY dologhoz, és 80 ft/db áron találtam rájuk egy kis kreatív boltban.
Karkötők: Ezek kilógnak a sorból, mert nem vettem őket, hanem kaptam az unokatesómtól, de nagyon-nagyon tetszenek.
Manhattan duók-triók: Egy kis boltban vettem őket 250 ft/db áron. Nem tudom hogy hamisítványok-e, vagy miért kerültek ennyibe, de nem vettem raktuk észre semmi különöset, sőt a pigmentáltságuk is meglepően jó. 

A felső két szín elvileg az Intense Effect kollekció/kiadás két színe, az első a 21A Devil Honey a sötétebb pedig a 450 Burning Hurt
A duó az a Magic duo névre van keresztelve és a 29D/95R Cookies&Cream árnyalat.
A kis monók a Multi Effect családból vannak. A világos árnyalat a 95E Cotton Candy, a lilás pedig a 69G Iced Plum


Az ebay-es rendelésemnek az első részét megmutatom Nektek, aztán majd ha megérkezik a többi termék, akkor megmutatom azt is. 

My Bottle üveg és "zsák" kb. 1000 ft
Már elég régóta szerettem volna valami jó üveget, amit mindig csak újra töltök, és kész. Nos ekkor találtam meg az ebay-en ezt a plasztik üveget, és a hozzájáró zsákot. Már használom egy ideje, és nagyon szeretem. Nem folyik, és nagyon praktikus.


Optikai egér kb. 600 ft
Szükségem volt egérre a laptopomhoz, bementem a Tesco-ba, hogy veszek egeret, de elképesztő mit el nem kérnek egy sima egérért. Így gondoltam inkább várok rá, de harmad áron, sőt negyed áron megredelem. 


Apró kövecskék kb. 600 ft
Ez csalódás számomra, mert azt hittem nagyobbak lesznek a kövek. Elvileg 2000 db van benne, nem tudom nem számoltam. Mindenesetre valamire csak jók lesznek.


Az órák 5-600 ft között voltak, ha szeretnétek teszek be linket. Nagyon szép mindegyik óra, teljesen épp állapotban érkeztek meg, kb. 2 hét alatt mindegyik ideért.


Ennyi mindent vásároltam az utóbbi időben. Szerintem egész jó vételeket csináltam. 
Puszi Nektek?
Ti miket szereztek be a Catrice kiárusítás alatt?


2 megjegyzés:

  1. Jaj ez az üveg nagyon tetszik,nagyon aranyos:D
    Én nem vettem meg a Absolute Bright palettát, kicsit máshogy nézett ki,mint a kampány képeken,máshogy képzeltem el,de attól még szép:)
    Az órák meg csodásak *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem így is nagyon tetszik az Absolute Bright paletta, bár tényleg nem úgy néz ki mint a képeken. :)

      Törlés