2015. június 1., hétfő

Májusi (élet)képek

Sziasztok!

Eltelt egy újabb hónap, így összeszedtem az instagram-os képeimet. Kicsit már nyár íze volt ennek a hónapnak, bár rengeteget tanultam, túl vagyok egy emelt érettségi írásbelin, valamint egy szakmai írásbelin, és a héten letudom az összes gyakorlatot, és szóbelit.


 1-2. Május elsején nagy családi főzés volt mamáéknál.
3. Aztán szalonnát is sütöttünk.
4. Anyák napi orchidea


1. Meghívót gyártottam
2. Kedvenc új rúzsok
3. A nyár slágere lesz nálam ez a jégkrém
4. Folytatódott a meghívó készítés


1. Fincsiségek
2. Andi szülinapja
3. Hétköznapok
4. Még egy szülinapi buli :)


1.Pusztavacson jártunk
2. Meglátogattam a gyönyörűséges hercegnőmet
3. Drazsé produkálja magát
4. Szombat este


Sok minden nem történt velem, de azért jó visszanézni ilyenkor, hogy mi minden történt velem májusban. Most június első napján, olyan náthás vagyok, hogy az hihetetlen, hát ilyen az én szerencsém. Mint írtam a héten ma is vizsgáztam, szerdán és pénteken is fogok, szóval szorítsatok Nekem.

Puszi Nektek! Legyen gyönyörű Júniusotok! Nyaralásra fel! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése