2016. február 6., szombat

Februári Avon haul

Sziasztok!

Az előző bejegyzésben láthattátok, hogy új évi projektnek a termékeim elhasználását is beiktattam, de mégsem tudtam megállni, hogy ne rendeljek pár dolgot a januári kampányból. Van pár olyan termék amit valami más, elhasznált termék helyett rendeltem, de persze volt pár indulat vásárlás is, és olyan is amire csak simán kíváncsi voltam.


Zuhanyzás közbeni hidratáló testápoló (99 ft)

Az exkluzív tanácsadói ajánlat keretében jutottam hozzá ehhez a termékhez. Igazából ki is akartam próbálni, de valamiért mindig kimaradt, viszont ennyiért simán megéri. Az eredeti ára 1499 ft a márciusi kampányban nem találtam de biztosan lesz még és általában akciós szokott lenni.


Heaven Harmony folyékony szappan (99 ft)

Szintén ebben a tanácsadói programban rendeltem meg, gondoltam egy folyékony szappan mindig jól jön, bár a Balea termékét szoktam venni, most kipróbálom majd ezt, ha elfogy a dobozból ami benne van. Az eredeti ára 749 ft, a márciusi katalógusban pedig 649 ft-ért lesz megrendelhető, és az illata elsőre nagyon tetszik gyöngyvirág és alma illata van.


3 az 1-ben arctisztító (99 ft)


Szintén a program keretében jutottam hozzá, bár nem tudom milyen lesz, mert eddig túl jókat nem hallottam róla, de majd meglátjuk, és mindenképpen írok róla tesztet, és gondoltam ennyiért mindenképpen megéri kipróbálni.

Az eredeti ára 649 ft a márciusi kampányban pedig szintén nem láttam - de azért nézzétek át ti is - egyébként pedig akciósan ennél sokkal kedvezőbb áron is szokott lenni.


Száraz sampon (839 ft)


Az előző kampány hiányterméke volt, de most végre megérkezett, már kipróbáltam az illata nagyon kellemes, szeretnék róla egy tesztet, és akkor majd megírom milyen volt, nem kedveltem túlságosan a száraz samponokat de gondoltam adok neki egy esélyt. Egyébként ebben a kampányban 999 ft-ért tudjátok megrendelni.



Bőrpuhító testápoló (579 ft)

Selymesítő testápoló olajspary (579 ft)

Igazából egy remek akció van a 202-209.oldalak között két termék 1158 ft-ba kerül, és én két Skin So Soft terméket rendeltem, egyébként is szeretem ennek a kiadásnak a termékeit, a testápoló jól fog jönni még ebben a téli-tavaszi időben, az olajspray-t pedig nyáron szeretem használni. Eddig még csak az illatukat néztem meg, és nagyon tetszik mindkét termék illata, és szerintem a hatásukban sem fogok csalódni.



Hajpakolás marokkói argánolajjal minden hajtípusra (399 ft)


Szeretem az Advance Techniques termékeket, és gondoltam ebben a remek akcióban lecsapok erre a hajpakolásra, úgy is fogyóban van a Planet Spa hajpakolásom. Kíváncsi leszek rá, azt hiszem csinálok róla egy tesztet. 



Treasures of the Desert hidratáló arctisztító (799 ft)


Tulajdonképpen már a katalógus alapján megtetszett az illata, és egyébként is fogyóban van a Perfectly Purifying arcradírom, gondoltam kipróbálok valami újat, így erre esett a választásom, hiszen ennek is van radírozó hatása.



Treasures of the Desert regeneráló kézkrém ( 799 ft)


Az illata miatt rendeltem meg, nagyon bejött ez az illat, a Dove kézkrémem amúgy is fogyóban van, és gondoltam ez jó lesz következőnek, és sokkal táska kompatibilisebb a kiszereléséből adódóan.



Avon Care aloe vera többfunkciós krém (629 ft)


Igazából ez az egyetlen újdonság ami a következő kampánytól lesz elérhető, és gondoltam kipróbálom, mert nagyon megszerettem az Avon Care ajakbalzsamát, és hát a kedvencem van benne aloe vera, így szerintem nagyon jó kis termék lehet. A márciusi kampány során majd 699 ft-ért vásárolható majd meg a 400 ml-es kiszerelésű termék.


 Nagyon jó akciók vannak a februári katalógusban, érdemes rájuk lecsapni, mindenképpen nézzetek szét! :)


Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése