2016. február 1., hétfő

Januári (élet)képek

Sziasztok!

Az év első hónapja igazából nem telt túl izgalmasan, az elejét egy tragédia árnyékolta be, aztán pedig próbáltam csak a tanulásra koncentrálni, kisebb-nagyobb sikerrel, de már csak egy vizsgám van hátra. HURRÁ!!!
De azért történtek jó dolgok is, ebben a hónapban kibabáztam magam, meglátogattam a kis cukiságaimat.


Kedvenc-kedvenc-kedvenc


Esett a hó :)


Ha van jó a télben, akkor ez a látvány.


Tanulás :)


Vizsgaidőszak....

Manócska 2. születésnapja :) Csodameseszép tortája volt :D


Szofika :)


Első közös képem Marcikával


Én Vasemberem :


Reggel 8kor kihalt az egyetem, főleg csütörtökön, és vizsgaidőszakban :)

Nektek hogy telt ez a hónap?
Remélem azért Nálatok jól indult az év.

Puszi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése