2016. február 17., szerda

Treasures Of The Desert kézkrém

Sziasztok!


Nem régiben a februári Avon haul bejegyzésben mutattam Nektek a Planet Spa termékcsalád egyik új tagját a Treasures of the desert kézkrémet - nem mintha ezt a címből nem láttátok volna, de a nyomatékosítás kedvéért leírom még egyszer - ami idei újdonság az Planet Spa kínálatában.


A kézkrém csomagolás kísértetiesen hasonlít a L'occitane kézkrémek csomagolására, ami nekem egyébként nagyon tetszik, szerintem abszolút cuki. Viszont tény, hogy nem tűnik túl masszívnak, szerintem egy toll vagy egy hegyesebb eszköz simán kitudja szúrni, akár egy kulcs is, mondjuk én kifejezetten a táskámban tartom, de külön mindenféle szúró-vágó eszközöktől, eddig semmi baja de nem kockáztatok.



Egyébként egy argánolajjal dúsított termékről van szó, amiről ugye tudjuk, hogy nagyon gazdag hatóanyaga van, és rendkívül jól regenerálja, és hidratálja a bőrt.
Textúrája nagyon kellemes, nem az a folyós, de nem is a legsűrűbb amivel valaha találkoztam, pont ideális. Hamar beszívódik, nem hagy ragacsos érzetet maga után, és nagyon jó illata van.
Még azt is észrevettem, hogy a körmeim fényesebbek ha ezt a kézkrémet használom. 
Nagyon jól hidratál volt egy száraz terület a kezemen, amit a Dove csak kezelt de nem szüntetett meg, ez pedig kb. 1,5 hét alatt rendbe tette, és finom puha lett az egész kezem. A körömágyamnál lévő bőrömet is gyönyörűen rendbe rakta. 


A termék 30 ml-es kiszerelésben kapható, az eredeti ára 1299 ft. de akciósan olyan 700-800 ft-ért megrendelhető.


Ti megrendeltétek már ezt a kézkrémet?
Melyik kézkrémet szeretitek a legjobban, nektek mi "csodafegyveretek" a kézápolásban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése