2016. január 31., vasárnap

Rózsa arcfrissítő víz az Avontól

Sziasztok!

Elég régen rendeltem már ezt a rózsa arcvizet az Avontól, még valamikor augusztusban, de még most értem oda, hogy elkezdjem igazán használni, és gondoltam miután már van kialakult véleményem róla, így megosztom veletek, mert néha azért még felbukkan a katalógus oldalain, ha esetleg eddig kételkedtetek volna, hátha segíthetek ezzel a bejegyzéssel, hogy dönteni tudjatok.


Az előző rózsás arcfrissítőm is az Avontól volt csak az a Planet Spa termékcsaládtól, és írtam is már arról a szettről amiben kaptam ide kattintva elolvashatjátok azt is.
Tehát a fent említett termékhez hasonlítom ezt a terméket, mert azt nagyon szeretem, de azt szeretném ha nyárig kitartana, mert nyáron nagyon jó barátom, viszont a hatását nagyon szeretem ugyan is mostanában sminkelés előtt fújtam belőle az arcomra, és olyan jó puha és friss lett tőle a bőröm. Gondoltam, akkor azt a terméket elraktározom nyárig és elkezdem ezt használni.


Nem nagyon szoktam termékeket átalakítani vagy átönteni az eredeti csomagolásából de ezt átraktam egy sima fújós flakonba. Valamiért jobban bejött ez a fújós verzió mint az hogy vattakorongra csöpögtetem, és áttörlöm vele az arcom. 


Az első tulajdonsága ami megtetszett, az az volt, hogy alkoholmentes, és minden bőrtípusra használható, ez már egy nagyon jó pont Nálam. 
Ezt is pont ugyanúgy használom, ahogy a Planet Spa termékét, reggel arcmosás után, este pedig lefekvés előtt fújom be vele az arcomat, és a nyakamat. 
Nagyon jól hidratál, felfrissít, kellemes az illata. Nem hagy ragacsos érzést maga után, és nem szárít, sőt hidratál. Valamelyik nap kipróbáltam sminkelés után és nem lett tőle foltos az arcom, és nem folyt el a sminkem tőle, csak felfrissült az arcom ennyi, csodát nem csinál, de kellemes a használata.
Mattítani nem vettem észre hogy mattítana, de nem is fényesedik át tőle az arcom hamarabb. Pillanatok alatt megszárad, viszont az illata elég sokáig érezhető.
Minden reggel használom, és szeretem, nem mondom, hogy nem lehet élni nélküle, de tényleg egy kellemes termék, és nagyon jó árban van.
Azt hiszem ha a kettő közül kellene választanom a Planet Spa-t választanám, de csak azért mert az egy fokkal jobban hidratál. 

Azt hiszem én olyan 500-600 ft-ért vettem és az eredeti ára az pedig olyan 800-900 ft körül van, de általában akciós.

Szóval egy szó mint száz, nekem bevált a termék, és azt hiszem ha jó áron lesz a katalógusba akkor megrendelem újra, és ha a Planet Spa-t elhasználom, akkor majd rátérek nyáron is erre - azt hiszem a Planet Spa-t már nem lehet rendelni - 

Ti használtátok már ezt a terméket?
Mit gondoltok róla?
Nektek is bevált?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése