2016. január 14., csütörtök

L'oreal Skin Perfection szérum

Sziasztok!

Még a Glamour-napokon vettem meg ezt a szérumot, amiről hallottam már hideget meleget mielőtt megvettem, aztán mégis úgy döntöttem, hogy megveszem és kipróbálom, hogy saját véleményem legyen róla. 


A terméket kb. 1,5 hónapja használom. Közvetlenül az Yves Rocher szérum után kezdtem el használni, ami láthatóan nagyon jó hatással volt az arcomra, és nagyon szerettem. Viszont nem vásároltam újra, mert ott volt ez, és gondoltam, hogy egyszerre csak egyet fogok használni.


A terméket elsősorban a pórus összehúzó hatása miatt vásároltam meg, és úgy gondoltam, hogy majd reggel-este fogom használni, aztán pár nap után arra álltam át, hogy inkább sminkelés előtt kentem az arcomra, és ezáltal egy egységes, szép bőrt kaptam. Géles állaga miatt nagyon hamar beszívódik, az illata engem kicsit irritál, de pillanatok alatt elillan. Semmiféle zsíros, olajos érzést nem hagy, csak egy nagyon kellemes selymes, puha bőrt.
Nekem semmiféle irritációt nem okozott. 
A hidratáló hatásáról annyit, hogy ha hidratálni a bőrömet csak annyira hidratálja, hogy a sminkelés miatt nem szárad ki, már akkor megérte. A pórusokkal nem túl sok mindent tesz, a Bioderma Sébium krém sokkal jobb, viszont a bőröm selymesebb sminkelés előtt, és sokkal egyenletesebb, jobban szeretek rá sminkelni.
Tehát összességében nem azt hozta amit vártam, mivel én a pórus összehúzó hatása miatt vásároltam meg, de a többi hatásával elégedett vagyok. 


A csomagolás az valami fantasztikusan csajos, és külön tetszik ez a pumpás megoldás, egyetlen gondom, hogy nem tud keveset adagolni, ezért elég gyorsan fogy. 
A termék 30 ml, és olyan 3000 ft körül van a drogériákban. 



Ti próbáltátok már ezt a terméket, mi a véleményetek róla?

Puszi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése