2016. január 2., szombat

Catrice kifutó termékek 2016 tavasz

Sziasztok!

Remélem kihevertétek már a szilveszteri mulatság fáradalmait, én még nem nagyon de azért gondoltam, hogy az új évet egy jó hírrel kezdem, és bemutatom Nektek, a Catrice kifutó termékeit, sok jó dologtól elbúcsúzunk, de az újdonságokat látva, nem kell könnycseppeket ejtenünk.Viszont érdemes beszerezni kifutó kedvenceinkből párat, a nem egészen 700 ft-os áron.

Ezt a palettát nagyon szeretem, a megjelenése óta használom. Nagyon elégedett vagyok vele. 






A matt árnyalatok közül kettőt a barna árnyalatot, és bordós árnyalatot szeretném beszerezni.
























 A bronzosító és a pirosító is felkeltette az érdeklődésemet, ti próbáltátok már esetleg?


Az alapozók is érdekelnének, bár mostanában a kifutók között nem szokott az én színem lenni, remélem most találok majd egyet.





















Azt hiszem ennyi, ami érdekel de aztán szokás szerint még mindent megfogok nézni, de ilyen kis listával indulok el, aztán lesz ami lesz. :)

Nektek tetszik valami a kifutó termékekből? Van amiből beraktároztok?
Vagy esetleg az új kollekcióból válogattok majd?

Az új kollekcióban is van miből válogatni, annyi biztos.

Puszi Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése