2016. január 20., szerda

Mit kaptam karácsonyra? és amit azóta vásároltam...

Sziasztok!

Sokáig gondolkoztam rajta, hogy megírjam-e a mit kaptam karácsonyra bejegyzést, és úgy döntöttem, hogy nem írom meg, aztán a napokban kaptam egy e-mailt, hogy legyen, és gondoltam ha egy embert érdekelt, akkor hátha érdekel többet is, -és így remélem kedves olvasóm Neked is örömet szereztem a bejegyzéssel-.
Gondoltam, hogy ne legyen túl unalmas, ezért hozzá veszem az azóta vásárolt termékeket is, hátha letudok még rájuk csapni.


A könyvekkel kezdeném, Nyári Krisztián Így szerettek ők köteteit kaptam meg az unokatesóimtól karácsonyra, és nagyon örültem Nekik, azóta már mind a kettőt elolvastam, és nagyon tetszettek.


Kaptam még egy Bergengóc balladák című könyvet, teli találat volt, nagyon szeretem az ilyeneket, mindig tudják mivel kell levenni a lábamról.


Aztán egy Garnier-es csomagocska is érkezett hozzám ami egy micellás víz + BB krém kombó, nagyon jól jött ugyan is pont most gondolkoztam rajta, hogy vissza állok erre a micellás vízre, mert ár/érték arányban ez a legjobb, az Yves Rocher micellásom második üvege, már nem hozta azt amit az első után tapasztaltam.


Annyira tetszik a csomagolása....


és a két termék....


Az Real Extracts Lip Balm kollekcióját én néztem ki magamnak, de szerencsére anya megvette.
Nagyon tetszik mind a négy, hamarosan jövök róluk teszttel.


Drága barátnőmtől kaptam ezt az irtózatosan cuki gyertyát, ami a sosem fogom meggyújtani kategória, de nagyon tetszik. Valamint a háttérben látható horgolt díszeket is tőle kaptam :)


Ez a tusfürdő mindig is érdekelt, és most kipróbálhatom :)


Az Aloe Verás krémnek külön örültem, hiszen nagyon szeretem a Aloe Vera hatását, és egy rendkívül sok oldalúan használható készítmény.


Ezt a Lipton szettet kinéztem magamnak az egyik áruház akciós magazinjában -nem emlékszem melyikben- és mikor mentem már nem volt egy darab sem, kicsit bánkódtam mert ez a doboz nagyon tetszett - tipikus fogyasztó vagyok :)- aztán annyira örültem mikor megkaptam -senkinek nem mondtam pedig hogy szeretném- annyira jó hogy a szeretteim mindig tudják mivel lepjenek meg.


Ezen kívül most jön a cuki szekció, a kis "kincsesláda" annyira tetszik, jelenleg mindenféle féltett kincsemet ez tartalmazza, nagyon bejön. A mellette lévő angyalkás-szívecskés illatpárna pedig eszméletlen jó illatot áraszt magából, azóta a fiókom lakója, és mindig olyan jó illat árad belőle áhh. ha lehetne egész nap a fiókomat nyitogatnám :) A kis karácsonyi mécseske pedig megy a többi mellé szépen sorba, majd karácsonykor pedig ismét kikerülnek a polcokra 


A kincsesládát gyorsan beáldoztam, és beletettem ezt a két kis cuki üdvözlőkártyát, amit az ünnepek alatt.


Már egy ideje keresgéltem a megfelelő kulacsot/üveget, ki hogy hívja, és most kettő is érkezett hozzám, nagyobbik az egy ebay-es darab a kisebbik pedig Tesco-s ha jól tudom.
Valamint 100 db extra karácsony illatú gyertyát is kaptam. :)

Most pedig jöjjenek a vásárlások:


A Kik-ben kapható ez az extra cuki dobozka - doboz mániában szenvedek- 290 ft-os áron juthattok hozzá :)


A három darab notesz szintén 290 ft-ba került, bár nem a legjobb minőségű, elég óvatosan kell vele bánni, hogy ne szakadjon szét. A kis táblácska pedig 180 ft volt, mindkét terméket a Kik-ben találjátok meg.


Gondolhatjátok, hogy mi ez?! nos megmagyarázom, ez a karácsonyi kiadása azoknak a vicces "táblácskáknak", amiket fotózáshoz szoktam használni, kemény 150 ft-ba került :) nem is értem.


A Garnier Miracel Sleeping krémét választottam éjszakai hidratálónak mert úgy éreztem, hogy éjszakára kell valami hidratálás ebben a hideg időben. 3.799 ft-ba került a Dm-ben.


A rúzstartó és a beauty blender utánzat is ebay-es darab, ha szeretnétek keresek linket, a rúzstartó 400 ft-ba került kereken, a blender pedig kb. 200 ft-ba és elég jó minőségű :)


A Lidl-ben is vásároltam pár dolgot, a naptár azért tetszett meg, mert én rakhatok bele képeket, és nem kell ragasztani, tehát a képek később is használhatóak, a lenti képen láthatjátok ezekbe a kis vágásokba kell a képet belecsúsztatni. Két naptár volt egy csomagban és nagyjából 600 ft-ba került.

A post it szett pedig azt hiszem 300 ft körül volt. Ennyiért ajándék, ezek a kis cukiságok mindig jól jönnek :)



A Dm-ben vásároltam még egy Balea Med pumpás dezodort, ami annyira nem nyerte el a tetszésemet, de el fogom használni és kb. 500 ft-os ára volt.

Nos, mostanában ezek kerültek a birtokomban, igazából tök jó dolgok, és akciók vannak most az év elején, de nagy elhatározásra jutottam, durván elkezdtem elhasználni a felbontott dolgaimat, mert volt pár amit az év elején ki kellett dobnom, mert lejárt, vagy megromlott, így nem szeretném ha a többi is így járna. Úgy terveztem, hogy március környékén bemutatom Nektek mire jutottam a nagy termék elhasználási akcióm során.

Puszi!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz dolgokat kaptál és vettél. :) A rúzstartóhoz kérhetek linket? :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos már nem annyi, de ettől az eladótól rendeltem:
    http://www.ebay.com/itm/Useful-Chic-Clear-Acrylic-24-Lipstick-Holder-Cosmetic-Organizer-Makeup-Case-/111825880717?hash=item1a0957868d:g:4ioAAOSwo6lWHdF7

    VálaszTörlés