2016. január 29., péntek

Januári zsákmányok


Sziasztok!

A hónap végére is összegyűlt ez-az, és gondoltam megmutatom Nektek, hátha elkerülte valami a figyelmeteket, és még letudtok rá csapni, bár nem vásároltam túl sok érdekességet.


Ez a fülbevaló ebayről van, és kb. 300 ft-ba került, és nagyon tetszik, bár már elhagytam belőle egy követ, ami bánt, de azt hiszem megrendelem majd újra.



Rendeltem még pár matricát a naptáramba, ilyen rendezőnek a két csomagban 16 ív volt, és a kettő volt valami 4-500 ft volt.



Az Essence leárazásokon káét quattro-t szereztem be, már nem volt ill. egy rúzs érdekelt volna nagyon, de már sehol nem találom. 349 ft/db volt bár gondolom ezt tudjátok.



16 down to earth



15 most wanted



Aztán bűnöztem, és az Yves Rocher felé vettem az irányt ugyan is már két olyan kis kedvezményekre jogosító képeslap is volt nálam, így gondoltam megnézem mi a helyzet, legelőször is alapozót kerestem és azt hiszem meg is találtam, de erről majd később írok Nektek.



Erre az alapozóra esett a választásom, és túl vagyok 2-3 használaton, és nagyon tetszik.
Az eredeti ára 5990 ft volt ha jól emlékszem, és 50% kedvezményt váltottam be hozzá.



Nutrive végétal Bársonyos tonik. Ez egy száraz bőrre való tonik, és azért választottam ezt, mert időről időre száraz foltok vannak az arcomon, és most is így van, tehát nagyszerűen letudom majd tesztelni, hogy hatásos-e. Eredeti áron 2200 ft lett volna és -40% kedvezményt kaptam rá, így 1.320 ft-ba került. 



Vadszeder tusfürdő radírozó gyümölcsmagokkal, gondoltam tavaszra pont jól fog jönni egy kis frissesség a fürdőszobában is, így egy gyümölcsös radírozót választottam, ha jól emlékszem 890 ft-ba került.



Ezt a frissítő illatú verbéna tusfürdőt ajándékba kaptam, nagyon nagyon tetszik az illata, és biztosan fogom szeretni.



A karácsonyi különkiadású termékeket szintén ajándékba kaptam, fantasztikus illatuk van, igaz karácsonyig várakozni fognak, de örülök nagyon a két terméknek, amúgy is fájt a fogam a limitált termékekre, de valamiért elmaradt karácsony előtt a vásárlás.



Ezek a fantasztikus kis toll szetteket potom áron árulják már nem emlékszem mennyiért, de bőven megéri. A szürke-rózsaszín tokban két darab toll van ami full rózsaszín és nagyon szépen lehet velük írni.



Már nem emlékszem, hogy hol, de vagy a DM-ben vagy a Tescoban vettem ezt a Nivea golyós dezodort, szeretem ezt a invisible kiadást, ha ilyet vásárolok akkor mindig ezt a fajtát veszem, és 699 ft volt ha jól emlékszem.
A cuki tavaszi csomagolásba zárt zsebkendőket a Rossmannban vettem, és 15 ilyen csomag volt különböző mintájú csomagolásban 299 ft, ezekre mindig szükség van, így gondoltam ennyiért simán kell, mind ilyen cuki tavaszi. 



A kis Párizsos tükröt pedig egy kínai boltban vettem 5-600 ft-ért nem is emlékszem már, de annyira cuki a minta a tetején. Az egyik nagyítós a másik sima, első látásra szerelem volt :)

Remélem nem volt túl unalmas ez a bejegyzés.

Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése