2016. március 24., csütörtök

Glamour-napok 2016 tippek a vásárláshoz és kívánságlista

Sziasztok!

Már az előző Glamour-napok alkalmával eszembe jutott, hogy kellene írnom egy ilyen jellegű bejegyzést, aztán végül is nem tettem, mert úgy gondoltam, hogy az őszi kupon napokkor megfigyelek mindent, és összeírom a tapasztalataimat, így hitelesebb, és nem a levegőbe beszélek ezeknél a tippeknél.
Először a kívánságlistámat mutatom be Nektek, aztán jöhetnek a tippek!

Rossmann-kuponok

-25% Minden dekorkozmetikai termékre

Sminktermékek terén elég jól állok, főleg ha a Dm-ben sikerül levadászni a kiszemezett termékeket, így itt 
csak egy termékre vetettem szemet, a Catrice Camouflage folyékony korrektorra, nem egy új termék de engem a megjelenésekor valahogy elkerült ez a láz, viszont ezzel a kedvezménnyel mindenképpen kipróbálom.


-30% Isana termékekre

Igazából az Isana termékei közül csak a körömlakklemosóját néztem ki de ebből 2 dobozzal is vásárolni szeretnék, remélem lesz belőle, tavaly nem volt már, mire mentem.



-40% Garnier micellás víz

Mivel újra letettem a voksom emellett a termék mellett, ezért beszerzek belőle kedvezménnyel egy újabb flakonnal.



-35% JimJams termékekre

Szeretem ezt a tapaszt, szerintem ár/érték arányban egész jó. 


-50%  Rimmel termékekre

Mindenképpen a kedvenc alapozómra váltom be, azt hiszem a DM-es kupont is, annyira szeretem ezt az alapozót, hogy most egy áráért kettőt veszek :)




Dm kuponok 

A Dm-kuponok közül csak az 50% kedvezményt adó kuponok közül szeretnék beváltani néhányat.

-50 % Gliss Kur 

A Gliss Kur termékek közül a szokásos spray balzsamokat szeretném  beszerezni. Az előző alkalommal  kettőt vettem, és pont elég lesz a mostani kupon beváltásáig. 
Ezt a kettőt néztem ki, az egyik a Million Gloss Express, a másik pedig a Serum Deep-Repair ezeket még nem próbáltam, és remélem lesz belőlük, ugyan is a múltkor eléggé le volt fosztva a polc. 


50% L'oreal Paris Casting hajfesték

A kedvenc hajfestékem, így beszerzek belőle legalább egyet, mégpedig a Meggyes csokoládé árnyalatban, most ezt fogom kipróbálni, a fekete cseresznye árnyalattal szemben.


-50% Rimmel 

Mint említettem, mind a két -50%-os kupont erre a termékre fogom beváltani.


-50% Maybelline 

A Maybelline Baby Skin bázisát fogom újra vásárolni,  már kifogyóban van amit a múltkor vásároltam, így beszerzem az utánpótlást. 




-50% L'oreal Paris dekorkozmetika 

Mindenképpen szeretném a La Palette Nude palettára beváltani, nagyon tetszik ez a paletta, és így kuponnal nagyon kedvező az ára.

A Dm-ből egyenlőre ennyit néztem ki, de mindenképpen elviszem a kuponok közül azokat amik még érdekelnek, és lehetséges, hogy más is landol a kosaramba :)

Egyéb kuponok között most nem találtam kedvemre valót, mondjuk lehet hogy még a könyvesboltok kedvezményei között szétnézek majd.

Tippek a vásárláshoz :)

1. Ha mindent szeretnél beszerezni akkor menj időben! Tudom-tudom, erre nincs mindenkinek lehetősége, hogy első nap már nyitás után ott álljon sorba a kuponjaival, de ha lehetőséged van rá, akkor mindenképpen nyitás után menj én a nyitás utáni 1 órát ajánlom, mert addigra már kipakolnak, feltöltik a polcokat stb. De mindenképpen reggel!
2. Keress eldugott üzleteket! Soha nem a főtéren, a központban vásárolok ilyenkor, hanem mindig keresek magamnak kisebb eldugott drogériákat, szerencsémre kb. 50 méterre van tőlem egy DM és ott soha nincsenek sokan :) de ha ti nem vagytok ilyen szerencsések, akkor is érdemes kicsit többet utazni egy-egy eldugottabb üzletig, mert ezekben általában nincs tömeg nyomor, nyugodtan tudsz vásárolni, és ez sokkal kényelmesebb így.
3. Ha spórolni szeretnél, csak azokat a kuponokat vidd magaddal amelyeket beszeretnél váltani! Sokszor abba a hibába esünk, hogy mindet magunkkal visszük, hátha látunk valamit, ám ezek csak indulatvásárlások, és valójában ha otthon nem került fel a valós, vagy képzeletbeli listánkra, akkor valószínűleg nincs rá szükségünk.
4. Egyél, igyál vásárlás előtt! Komolyan én például sokkal agresszívebb vagyok, és türelmetlenebb ha éhes vagyok vásárlás közben.
5. A keresett terméket ne csak a helyén keresd! Többször jártam már úgy, hogy ott ahol kellett volna lenni-e a terméknek nem volt, viszont két polccal arrébb megtaláltam.
6. Ne vigyél magaddal nagy táskát! Én igyekszem mindig a lehető legkisebb válltáskát magammal vinni, amit keresztbe tudok akasztani magamon, hogy ne kelljen fogni, sokkal kényelmesebb így a vásárlás, és a megvásárolt termékeknek egy újrahasználható anyag táskát is bedobhatunk a táskába.
7. Ne vegyél többet csak azért mert a kupon több terméket enged! Illetve de vegyél, de csak abból amit már egy ideje időről-időre újra vásárolsz, viszont vigyázz, mert így sokkal könnyebben ráunhstsz egy-egy termékre!
8. Menj társasággal! Nyilván nem arra gondolok, hogy 12-en menjetek be egy üzletbe, de több szem többet lát, szóval ha tudod vidd magaddal a barátnődet, anyukádat, és csak legvégső esetbe vigyél magaddal férfit! :)

Ti mivel egészítenétek még ki a listát? Nekem hirtelen ennyi jutott eszembe, de ha valamit kifelejtettem akkor nyugodtan írjátok meg! 

Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés!

Jó Glamour-napokat előre is! 

Puszi! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése