2016. március 3., csütörtök

Dr. Scheller Gránátalma arcápoló lotion

Sziasztok!

Nem régiben vásároltam akciósan a DM-ben ezt a Dr. Scheller arcápolót, amire már nagyon régóta fájt a fogam, de valamiért mindig ott hagytam, pedig az eredeti ára sem volt olyan vészes ( kb. 2000 ft-ba kerül). Mióta megvettem minden este és reggel használom.


Mostanában elég sok tonikot használtam, ott volt az Yves Rocher bársonyos tonik, a Vichy Normaderm tonikja, és most elkezdtem használni ezt, bár még a másik kettőből is van, de most teljesen rákattantam erre a termékre. 


Először is az illata, nagyon nagyon tetszik, először kicsit erősnek tűnt, de akkor is kellemes volt, használat közben viszont csak egy kellemes illata van, ami egyáltalán nem tolakodó. 
Használata során beváltja amit ígér, tonizál, felfrissít, és eltávolítja a szennyeződéseket. A legjobban a frissítő, ápoló hatása tetszik, nagyon szeretem, hogy használata után nem muszáj még hidratáló arckrémmel szórakoznom, ezzel is kicsit felmentem a bőrömet a sok-sok kenceficétől, amióta ezt használom, az éjszakai arckrémezés minden második napra maradt, hiszen nem szárítja ki a bőrömet.
Ápolt, és puha marad. Nem okozott semmiféle irritációt sem, még a szemkörnyéken sem. 


Praktikus a kiöntő része is, mert nem ömlik rá egyszerre a vattakorongra sok, pont annyi amennyi elég egyszerre. Egy kicsit habzik, ha túl sok termék kerül a vattakorongra, de ha normál mennyiséget használunk belőle, akkor semmi ilyen nem történik.  
Nem mondom, hogy túl különleges a hatása, de az mindenesetre jó, hogy nem szárít, sőt!
Szóval szerintem érdemes megvenni egy jó kis arcfrissítő termék. Azt gondolom, hogy majd a melegebb időben még jobban fogom érezni a frissítő hatását, már ha kitart addig...


Nekem a csomagolása is nagyon tetszik, ez a barna üvegcse. Biztos vagyok benne, hogy könnyen eltörik, ezért nem árt olyan helyre tenni, ahonnan a legkevesebb az esély rá, hogy lepottyanhat.
150 ml, de mondom már használom egy ideje és még nagyon nagyon kevés fogyott belőle. 

Ti próbáltátok már? Esetleg használjátok folyamatosan? Elégedettek vagytok vele?

Puszi Nektek!

1 megjegyzés:

  1. Izgalmasnak tűnik ez a lotion. Örülök, hogy végre kezdik itthon is felfedezni ezt a formulát, bár én pumpás kiszerelésnek jobban örülnék. Meg fogom nézni magamnak a Dm-ben :)

    VálaszTörlés