2016. március 15., kedd

Az első díj amit kaptam...

Sziasztok!

Sajnálom, nagyon megkéstem ezzel a bejegyzéssel, de csak most volt időm komolyan neki ülni, és megcsinálni. Egyik este egy kommentre lettem figyelmes az egyik poszt alatt, és amikor elolvastam, örömmel láttam, hogy díjat kaptam. Mégpedig a Tündérszó blog írójától, és nagyon szépen köszönöm innen is, bár azt hiszem ezt már párszor megtettem a kommenteknél is. 



Mivel ennek a díjnak szabályai vannak, így ezeket már az elején ismertetem, és így könnyebb lesz eligazodni, hogy valójában miket írogatok itt össze-vissza.
Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad. 
Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad. 
Írj 12 dolgot az illető blogjáról. 
Írj 12 dolgot a saját blogodról. 
Válaszolj a 12 kérdésre. 
Tegyél fel 12 kérdést. -
Kommentelj annak a blogán egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jár a visszajelzés. ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen. 
Cserélj linket. -
Küldd tovább 12 embernek a díjat. -
Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen. 

12 dolog a Tündérszó blogról:
1. A részek egytől-egyik ideálisak reggeli kávé mellé, rövidek, de érdekesek.
2. A főszereplő lány neve Viktória.
3. Viki a történet elején lesz középiskolás.
4. Csak magyar neveket használ az író (Zoli, Dóri, Ivett stb.)
5. Az első 4 rész egy hónapot ölel fel.
6. A főszereplőnek a beceneve: Moon 
7. A LOL becenevet olvasva mindig eszembe jutott a LOL című film betétdala
8. Mindenkinek van egy ilyen "osztálytársa" mint LOL
9. A középiskolás szerelem.
10. Nagyon jó gondolatok vannak a történetben.
11. A mai fiatalok egyik problémájára is rávilágít.
12. 2016 január-február között 10 rész született.


12 dolog a Reginabeauty blogról:
1. Ez a 187. bejegyzés
2. Az első bejegyzésemet 2014.07.17-én írtam.
3. Mostanában kevesebb sminkes bejegyzés születik.
4. Eddig egyetlen hónap kivételével nem volt csak Avon rendeléses bejegyzés
5. Ebben az évben több újdonsággal is szeretném feldobni a blogot.
6. Igyekszem minden kommentre reagálni.
7. Sajnos nem mindig hódolok be az aktuális szenzációknak.
8. A rövid hajam miatt még nem volt egyetlen hajas poszt sem.
9. Eddig egy hónapban 17 bejegyzés volt a legtöbb.
10. Nincs facebook oldala a blognak de ezt orvosolni fogom

11. Az instagram oldal pedig nem csak a bloghoz kapcsolódik.

12. Ma 411 ember látogatta meg az oldalamat.



Válasz a 12 feltett kérdésre:


1. Mióta blogolsz?
Pontosan 2014. július 17-én született az első bejegyzésem. Azóta folyamatosan írok, hol többet hol kevesebbet, de próbálok rendszeres lenni.

2. Egy vagy több blogod van?
Ez az egy blogom van.

3. Mióta írsz? Gondoltál már arra, hogy egy kiadónak megmutasd a blogod?
(Nos, mivel én nem kifejezetten olyan blogot írok, mint a fent említett oldal, ezért a kérdést úgy értelmezem, hogy mióta foglalkoztat az írás.)
Az írás gyerekkorom óta része az életemnek, -nyilván nem úgy értem, hogy ekkor tanítottak meg írni-, hanem hogy mióta tudok írni, mindig mindenről írtam ide-oda füzetekbe, lapokra stb. A blog írás már a blog kezdése előtt jóval ott motoszkált a fejemben, de csak 2014 nyarán vált elhatározássá.

4.Miről szól a blogod nagyjából?
A nevéből is látszik, hogy ez egy beauty blog, a haul bejegyzésektől kezdve, a smink, teszt, tag bejegyzésekig mindent megtalálsz. 

5.Mit tartasz előnyben mások blogjában? Mi az ami neked bejön egy blogon?
Szeretem, ha a blog amit olvasok személyesebb hangvételű. Nekem nagyon bejön ha a blog letisztult és odaillő képekkel illusztrált.

6. Ki a kedvenc karaktered, akit te alkottál?
(A probléma ugyan az, mint a 3. kérdésnél, ezért úgy értelmezem, hogy mi a kedvenc bejegyzésem.)
Tulajdonképpen kedvenc bejegyzésem nincs, de nagyon élvezem írni mind a haul bejegyzéseket, mind a teszteket.

7. Mi ösztönzött az írásra? Miért írsz?
Tulajdonképpen nem ösztönöz semmi, csak egyszerűen szeretem csinálni, és kész.

8. Van a családodban, környezetedben valaki, akinek megmutattad az írásod?
Persze, a szüleim, és az unokatesóim valamint pár barátom rendszeresen olvassa a posztjaimat.

9. Mi a véleményed a fanfiction-ről?
Megmondom őszintén, még nem nagyon olvastam ilyeneket, 

10. Melyik a kedvenc könyved?
Szeretek olvasni, de kedvencem tulajdonképpen nincs, van hogy egy könyvet többször elolvasok, de nincs kedvencem.

11. Melyik az a blog, melyet valaha olvastál és egy-egy helyzetben, vagy csak úgy beugrik?
Az első blog amit olvasni kezdtem az a theverystyleblog volt, amit Szandra ír, és ez mai napig meg van bennem, szinte minden cikkét olvastam már, és ha csak úgy olvasgatni szeretnék, akkor tuti oda kattintok először. Most már For Her Blog néven fut, de  a név változás semmi mást nem von maga után, hiszen ugyan úgy szeretem olvasni. 

12. Melyik volt az első blog, amit olvastál?
Az előző kérdésnél már megválaszoltam.

Mivel elég sok ember megkapta már ezt a díjat, így én nem jelölök senkit, és nem is teszek fel kérdéseket sem. Remélem azért így is értékelhető ez a bejegyzést.

Puszi Nektek!
Köszönöm még egyszer!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése