2016. március 13., vasárnap

Apró vásárlások a héten...

Sziasztok!

Egy újabb rövid haul bejegyzést hoztam Nektek, most a Tesco-ba vásároltam a legtöbb dolgot, de azért benéztem a Dm-be is és a Rossmann-ban is jártam.

DM:

Dove Rich Nourishment krém azt hiszem 349 ft-ba került ha jól emlékszem akciós volt, én meg itthon hagytam az arckrémemet, így vennem kellett egyet és ezt választottam. 

L'oreal Prodigy hajfesték (Padlizsán) akciós termék volt ez is és 999 ft-ba került. Még ilyet nem használtam, de remélem jó lesz, a dobozon lévő árnyalat tetszik, hátha hozza amit várok érte.

S-he nail cleaner valami 2-300 ft-ba került, és gondoltam kipróbálom, mert ennyiért abszolút megéri, ugyanis elvileg használható zselés műkörmökhöz is. 

 Tesco:

Syoss Repair Theraphy sampon és balzsam 599 ft/db. Ezek is szintén akciósak voltak, és gondoltam kipróbálom őket, most úgy is tesztelős fázisban vagyok, mert eddig a Garnier Goodbye Damage trióját használtam, van még belőle valamennyi, de most azt hiszem ráuntam. 


Alberto Blasam teafa és mentol kivonattal: sajnos ennek nem tudom az árát, ezt anya vette mert mondtam, hogy balzsam fogytán vagyok, egyszer próbáltam eddig tetszik, de a mentolos hatása miatt azt hiszem inkább nyáron fogom használni. 


Garnier Mineral ActionControl dezodor 399 ft-ba került és tetszik, hogy alkohol és parabén mentes. Akciós darab volt ez is a kiárusított termékek között találtam rá. 


F&F illatgyertya 299 ft. Minden ilyen üveges illatgyertya akicós és ennyibe kerül, érdemes szétnézni, több illatban is megtalálható. 

Rossmann:

A Rossmann-ban pedig egy Isana hideggyanta csíkot vásároltam 699 ft-ért.

Ennyi mindent vásároltam mostanság, a gyertyák és a Syoss samponok szerint nagyon jó árban voltak, és a hajfesték is eredeti áron 2000 ft felett van.
A Tescoban elég sok minden van most kiárusítva nézzetek szét! 

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése