2016. május 12., csütörtök

Májusi Avon rendelés (újdonságok)

Sziasztok!

Ma érkezett meg a májusi Avon rendelésem, és gondoltam megosztom veletek is, hiszen csupa-csupa olyan dolgot rendeltem, ami a júniusi kampányban lesz először rendelhető. Igazából nem volt szükségem alapvető dolgokra, a múltkori rendelésemben szinte csak az volt, így gondoltam beruházok az újdonságokra, és remélhetőleg a júniusi kampányig sikerül minden termékről írnom a blogon, hátha kedvet kaptok a rendeléshez.


Naturlas szett (999 ft)

Már vártam, hogy milyen új illattal rukkol elő a termékcsalád idén nyárra. Amikor megláttam, hogy kókusztej és csillaggyümölcs tudtam, hogy valami nagyszerű lesz ez az egyveleg. A szett szokásosan, egy testápolóból, egy testpermetből, és egy tusfürdőből áll. Nagyon finom illata van, alapjaiban nem a kókusz dominál, sőt én szinte fel sem fedezem benne a kókuszt, de mégis tipikusan olyan illat ami a nyárt idézi fel bennem, amikor kiülsz a vízpartra, és a mindenféle illatokat visz a lenge szellő, nem tudom másképpen leírni. Egy viszonylag édes illatról van szó. Minden esetre nekem nagyon tetszik. Ja majd elfelejtettem, hogy a júniusi kampányban kedvezményes áron 999 ft-ért lesz rendelhető.


Planet Spa Revitalising Harmony tusolóhab (899 ft)

Még soha nem próbáltam ki semmiféle tusolóhabot, így gondoltam itt a remek alkalom. Egyébként is szeretem a Planet Spa termékeit, így azt gondolom, nem fog csalódást okozni a márka újdonsága. Nagyon kíváncsi vagyok rá, és nagy dilemmában vagyok, hogy ezt próbáljam ki először vagy a Naturals újdonságát, na mindegy egyébként a júniusi kampányban 999 ft-os áron tudjátok majd beszerezni. 


Planet Spa Revitalising Harmony hűsítő arcmaszk (899 ft)

Annyiszor megfogadtam már, hogy nem fogok maszkokat rendelni míg a többi ami felhalmozódott nem fog elfogyni, na mindegy nem tudtam megállni. A terméknek zöldes-átlátszó zselés állaga van, és nagyon finom illata. Eukaliptusz, mentalevelek, és vanília babok illatának a keveréke, a csomagolás szerint. A kézfejem kipróbáltam, nagyon enyhén éreztem a hűsítő hatását, de hátha az arcomon jobban érezhető lesz ez a hűsítő érzés. Szintén 999 ft-os áron lesz rendelhető.


Nutraeffects Miracle Glow ultrakönnyű arcolaj (1.699 ft)

Annyira felkapottak mostanság ezek az arcolajok, már szemezgettem én is hogy veszek egyet, de nem jutottam döntésre, hogy melyiket, így aztán amikor megláttam az Avon újdonságai között akkor úgy döntöttem, hogy ezt próbálom ki, hátha ér annyit, mint a drágább társai. 30 ml a termék, és elsőre nagyon tetszik, nem azt mondom, hogy nincs illata, de nagyon meg kell erőltetnem az orromat ahhoz, hogy érezek egy enyhe illatot. Remélem be fog válni, és mindenképpen írok még róla, a júniusi katalógusban 1.899 ft-ért lesz elérhető.


Természetesen rengeteg újdonsággal készül az Avon az első nyári kampányban. Többek között a Littel Dress család is bővül egy újabb taggal, valamint a fent említett Planet Spa családnak is lesz még egy éjszakai gélkréme, és nagyszerű smink újdonságokat is megtalálhatunk majd a katalógus oldalain.

Ti miket rendeltetek a májusi kampányból?

Puszi Nektek! :)


4 megjegyzés:

  1. Én most a májusi kampányból semmit nem rendeltem viszont ez az arcmaszk mindig is érdekelt. Kíváncsi lennék, hogy az arcodon milyen lesz a hatása.:) Nekem is van az Avontól maszkom csak az kakaóvajas-vaníliás. Jó viselni de akkora hatása nincsen. Ha elfogyna nem hinném, hogy újravenném. :)

    VálaszTörlés
  2. Mindenképpen írok róla tesztet, már egyszer használtam, akkor nagyon tetszett, hűsített is, és nagyon puha lett az arcom. Remélem továbbra is ilyen jó hatása lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Hogyan tudtál a júniusi katalógusból rendelni már most? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tanácsadónő vagyok, és így a következő havi újdonságokat mindig megtudom előre rendelni, hogy megmutassam a vásárlóimnak, és az olvasóimnak, hátha kedvet kapnak hozzá! :) erre minden tanácsadónak lehetősége van :)

      Törlés