2016. május 30., hétfő

Ez vagy az TAG

Sziasztok!

A napokban találtam egy jó kis oldalt, ahol TAG-ek voltak összegyűjtve, és szemezgettem párat. Elsőként úgy gondoltam, hogy az EZ VAGY AZ TAG-et fogom kitölteni. Remélem tetszeni fog Nektek!

Smink:



Pirosító vagy bronzosító?

Inkább bronzosító, a kedvenc Ombiás bronzosítóm már agyonhasznált, de nagyon szeretem. Bár több pirosítóm van mint bronzosítóm, ez nem jelent semmit :)

Szájfény vagy rúzs?
Rúzs. Pár évvel ezelőtt a szájfényeket mondtam volna, de most már egyértelműen a rúzsok. 

Szemhéjtus vagy szempillaspirál?
Sajnos nekem a szemhéjtus semmilyen formában nem áll jól, viszont szempillaspirálból legalább 20 db van a birtokomban, így szempillaspirál.


Alapozó vagy korrektor?
Alapozó. Bár még nem találtam meg az igazit, de kedvenceim már vannak.


Semleges vagy színes szemhéjpúder?
Semleges, leginkább natúr árnyalatú szemhéjpúdereket használok.


Nyomott vagy por állagú szemhéjpúder?
Nyomott. A por állagú púderekkel szebb hatást is ellehet érni, de elég macerás, így inkább a másik alternatívát választanám.

Ecsetek vagy szivacsok?

Ecsetek, sokkal jobban szeretek velük dolgozni, főként álmos reggeleken.



Körmök:


OPI vagy china glaze?
Mivel általában műkörmöm van, ezért egyiket sem ismerem, mert inkább a műköröm alapanyagokat veszem meg, és nem körömlakkokat.

Hosszú vagy rövid?
Hosszú :) 

Mű vagy természetes?
Az első kérdésnél már ellőttem, műköröm.

Világos vagy sötét?
Általában a világos árnyalatokhoz nyúlok, és a kedvencem a klasszikus francia manikűr.

Virággal vagy virág nélkül?
Évszaktól függ, de inkább virág nélkül.

Test:

Parfüm vagy testpermet?
Télen parfüm, nyáron testpermet, de ha választanom kell akkor parfüm.

Testápoló tej vagy vaj?
Nem erősségem a testápolózás, de inkább a tej. Az gyorsabban beszívódik.

Tusfürdő vagy szappan?
Tusfürdő.

Lush vagy egyéb fürdőkozmetikum?
Sajnos még a Lush termékeit nem volt lehetőségem kipróbálni, de a BOMB cosmetics-től már használtam, illetve a DM-es fürdőkozmetikumokat is nagyon szerettem. Tehát egyéb.


Divat:

Farmer vagy melegítőnadrág?
Farmer.

Hosszú ujj vagy rövid ujj?
Szerintem ezzel én is úgy vagyok mint mindenki más, tavasszal/nyáron rövid a hidegebb évszakokban pedig hosszú.

Ruhák vagy szoknyák?
Egyiket sem szeretem igazán.

Csíkos vagy sima?
Sima.

Papucs vagy szandál?
Papucs, imádom a flip-flop-okat. 

Sál vagy sapka?
Sál, a rövid hajam miatt igazán ritka amikor sapkában vagyok, de sálam az mindig van.

Szegecsek vagy fülbevaló?
Fülbevaló.


Nyaklánc vagy karkötő?
Nyaklánc.

Magassarkú vagy lapostalpú?
Lapos.

Cowboy csizma vagy lovagló csizma?
Ha már választani kell Cowboy.

Dzseki vagy kapucnis pulcsi?
Kapucnis pulcsi


Haj:


Göndör vagy egyenes?
Egyenes. 

Hajlakk vagy hajzselé?
Hajlakk.

Hosszú vagy rövid?
Rövid.

Világos vagy sötét?
Sötét.


Random:

Eső vagy napsütés?
Mindkettő, a nyári eső utáni illatot semmivel nem lehet pótolni, de néha jól esik a napsütés :)

Nyár vagy tél?
Télen nyár. Nyáron tél. :) Inkább nyár.

Ősz vagy tavasz?
Tavasz.

Csoki vagy vanília?
Vanília.

Kelet vagy nyugat?
Kelet.

Remélem tetszett Nektek, ez a kis TAG. Gondoltam jó lesz egy kis lazítás a teszt meg egyéb bejegyzések között. Fogadjátok szeretettel :)

Puszi Nektek!

Szép hetet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése