2016. május 14., szombat

Nagy vásárlási körút Aldi, Tesco, Pepco, New Yorker

Sziasztok!

Idén nem hoztak lázba a Joy-napok, a neten megnéztem a kuponokat, de úgy döntöttem, hogy kihagyom, mert igazság szerint a Glamour-napok alatt feltankoltam, és semmire nem volt szükségem, amihez kuponra lett volna szükségem. De azért vásárolgattam mostanában ezt-azt, így gondoltam megmutatom Nektek, így a Joy-napi bejegyzés helyett. :)


Az Aldiban vásároltam egy popsitörlőt, és a kedvenc vattakorongomból egy csomaggal. A vattakoron őrült nagy kedvencem, mióta ezt kipróbáltam azóta csak ezt vásárolom meg, illetve a Lidl maxi korongjait, mert azok is nagyon jók.. Nem tudom esett-e szó róla már a blogon, de isteni próbáljátok ki, az Aldi saját márkás terméke, és a 140 vattakorong 300 ft alatt van. Valamint vettem még egy My Love popsitörlőt, ami 80 db kendőt tartalmaz, és most akciósan 299 ft-ba került, és ez is szintén nagyon jó. 


A múltkor véletlenül betévedtem a Fórumba, és gondoltam ha már ott vagyok benézek a New Yorker-be, ahonnan végül is egy fülbevaló szettel jöttem ki ami 1.590 ft-ról volt leakciózva nevetséges árra, 490 ft-ra. Az biztos, hogy a karika fülbevalókat nem fogom hordani, de a kis bedugós fülik nagyon aranyosak szerintem. 


 Aztán benéztem a Tesco-ba igazából hajlakkért mentem, mert akicós a Syoss hajlakk de amit akartam abból nem volt, így választottam egy másik, és landolt még egy két dolog a kosárkámban.


Egy ideje mindig a X-epil borotváit vettem meg ami ilyen 4 db-os csomagolásban kapható a DM-ben 6-700 ft-ért, de most úgy döntöttem, hogy beruházok egy kicsit komolyabb minőségre, és megveszem ezt a Simply Venus Gillette 3 pengés női borotvát, amiben 3 db borotva van, és meglepően jó áron volt, 949 ft-ba került, és nagyon jó véleményeket olvastam róla, remélem jobb lesz, mint az X-epil-es változat.



Kutatgattam a sminktermékek között, és találtam egy Miss Sporty Morning Baby! pirosítót, azért mertem megvenni, mert én a Rimmel Stay Blushed! ugyan ilyen állagú, és csomagolású pirosítóit nagyon szeretem, így gondoltam, hogy kipróbálom, ja és hogy miért figyeltem fel rá, mert potom 299 ft-ért árusították ki. A Rimmel pirosító egyik árnyalatáról itt találtok tesztet.


Mivel a Syoss hajlakkból nem volt, ezért bosszúságból vettem egy másik márkától, na nyilván ezzel a hisztimmel senki nem foglalkozik, de lényeg a lényeg a Wellaflex egyik erős "Ultra Strong" lakkját választottam ami 709 ft-ba került.


A múltkor valakinek a kedvences videójában láttam ezt az izzadásgátlót, és mivel az én Nivea golyósom fogyóban van, így egy spray verziót szereztem be, nyáron illetve a meleg beköszöntével jobban szeretem a spray verziót. Akicósan 669 ft-ba került, ami szerintem szuper ár volt érte.


Aztán vettem még egy semmi extra Fa folyékony krémszappant ami 279 ft-ba került ki volt árusítva, és ennyiért gondoltam megveszem tartalékba, sose tudni, folyékony szappanra mindig szükség van.


Hoztam egy kis konyhai kiegészítőt is, mert érdemes lehet lecsapni rájuk, a nyári partikra tuti jók lesznek, én két-két csomaggal vásároltam belőlük, az első mint látjátok ilyen narancs gerezdek és karikák, a második pedig kis pingvinek, ami abban különbözik, hogy ez jégszívószál tehát a szívószálat beletesszük a formába, és nyilván ehhez ezért van csomagolva szívószál, lényeg a lényeg, nálunk az ásványvizes soron volt, és mind a két szilikon forma 112 ft-ba került. Nevetséges komolyan mondom.


Aztán még mielőtt becsábultam volna egy DM-be gyorsan bevonultam a Pepco-ba és választottam 3 Freedom rúzst, még pedig két matt és egy fényes árnyalatot. A legvilágosabb rózsaszín árnyalat 105 Tell Your Friends, a középső nude árnyalat már a matt kollekció terméke és a Nude Dream nevet viseli, a pink árnyalat szintén matt és a Pink Dream nevet viseli. 360 ft/db áron vettem őket ha jól emlékszem.


Vettem még két csomag golyóstollat. Egy csomagban 3 db toll volt, és 90 ft-ba került, kipróbáltam és szerencsém volt, mind a kilenc fog. :)


Vettem még egy antibakteriális nedves törlőkendőt ami 15 db kendőt tartalmaz, és kemény 90 ft-ba került, nem is értem. :D mindenesetre kipróbálom.


Két pár balerina zoknit is, azt hiszem így volt kiírva, egy fehéret aminek aranyos csipkés a teteje, és egy sima feketét 140ft/pár volt.


Nagyon szuper áron találtam még egy csomag ruhatisztító hengert ami 360 ft-ba került, és nálunk a kutyák-macskák miatt fogyóeszköz. :)


Végül ezt csak kutyatartóknak :D vásároltam a Lénának pár zacsit ami sétáláshoz jól jön, és a 60 db 140 ft-ba került. 


Végül ezt nem vettem, illetve ajándékba kaphatjátok ha a Coop üzleteiben 2 Vénusz olajat vásároltok egyszerre. Szerintem nagyon aranyosak ezek a kis napraforgók. Nagyon tetszenek.


Ti miket vettetek mostanság? Linkekkel bombázhattok nyugodtan a kommentben.

Puszi Nektek!

2 megjegyzés: