2016. május 22., vasárnap

Kókusz és csillaggyümölcs szett


Sziasztok!

Ma Avon újdonságokat hoztam Nektek. A májusi haul bejegyzésben már láthattátok, hogy megrendeltem ezt az újdonságot, ami idén az első nyári kampányban debütál majd, így júniustól már nem csak a tanácsadónők rendelhetik. 


A szett három termékből áll. Egy tusfürdőből ami 200 ml egy ugyanilyen kiszerelésű testápolót valamint egy 100 ml-s testpermetet.
Azt írják róla, hogy kimondottan a meleg hónapokra való termékek, és tényleg nagyon finom illata van, amit semmi máshoz, csak a nyárhoz tudnék kapcsolni. Kókusztej és csillaggyümölcs illatkeverékével rukkolt elő idén nyáron az Avon. Nagyon nagyon tetszik ez az illat. A kókuszt egyáltalán nem érzem, a csillaggyümölcsnek megmondom őszintén nem tudom magában milyen illata van. Finom édeskés gyümölcsös illata van, használatközben nagyon kellemes, konkrétan alig várom, hogy használjam őket.



Kezdeném a tusfürdővel. Használtam már Naturals tusfürdőt, és nagyon szerettem őket, ezt is de jelenleg ezt az illatot egyikre sem cserélném le azok közül amit eddig használtam. Zuhanyzásközben is nagyon különleges az illat ami az egész lakást belengi. Nem szárít, elég jól habzik, nyilván nem olyan mint egy habfürdő, de azért teljesen jól elvagyunk. Zuhanyzás után kb. 1-2 óráig érződik az illata a testápoló nélkül, testápolóval tovább de erről majd a testápolónál bővebben írok. Szóval egyszerűen nem tudok betelni az illatával. A termékek közül meglepően ennek a terméknek van a legerősebb illata ezen azért lepődtem meg, mert azt gondoltam, hogy a testpermet lesz majd a legerősebb.



A testápolónak gyengébb az illata és érzek rajta valami plusz krémes illatot, ami nem zavaró, de nekem valamiért így egy picit "koszos" az illat, de ettől függetlenül elfogom használni, és még mindig a kóksztej-csillaggyümölcs illat a domináló. Egyébként gyorsan beszívódik, nem kell vele vacakolni, száraz bőrre kevés lehet, de nekem a testemen teljesen jól hidratál, kicsit tejesebb, folyósabb az állaga. Semmi extrát nem tesz a bőrömmel, hidratálja, de leginkább az illata az ami miatt elfogom használni, bár ami meglepő lehet, hogy a hidratálása jobb mint a nem rég vásárolt Dove testápolómnak. Ha a tusfürdő után használom a testápolót, akkor reggel még érzem magamon az illatot, tehát a testápoló elég sokat dob az illat tartósságán.    


Ezt a terméket vártam a legjobban, és általában a szettekből a testpermeteket használom a legtöbbször, de ennek a szettnek ez a termék a leggyengébb láncszeme. Egyrészről, ennek van a leggyengébb illata, a tusfürdő és a testápoló sokkal intenzívebb, ezt egyébként más szetteknél nem tapasztaltam még, a permeteknek is intenzív illatuk volt. Egyrészt csak pillanatokig érzem az illatot, ami tényleg a többinél nem tapasztalható nyilván nem várom, hogy egy parfüm tartósságát adja, de ennél azért többet várok, illetve a többi testpermetnél ezt szoktam meg. Sokat kell belőle fújni, és sokszor. Ha a testápoló és tusfürdő nélkül használom kb. 10-15 percig érezhető. Csalódott vagyok, de az illata valamennyire kárpótol, ha nem lenne ilyen jó az illata akkor ez a termék nulla pontot kapna, de így kap egy 2 azért mert a tusfürdő, testápoló után még elmegy a tartóssága. :)

Szettben rendelhető a júniusi kampányban 999 ft-ért. 
Az illata miatt tudom ajánlani, mert ezt mindenkinek ki kell próbálnia, aki a fent említett illatjegyeket kedveli.

Puszi Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése