2016. június 1., szerda

Áprilisi-Májusi élet(képek)

Sziasztok!

Az áprilisom kevésbé volt eseménydús, mint a május, ezért nem láthattatok a múlt hónapban élet(képek) bejegyzést. De nem akartam hogy kimaradjon az április, ezért összevontam a májussal, és így most a két hónapomat egybe hoztam el Nektek. :)


Áprilisban beújítottam magamnak egy tavaszi körmöt, valamint egyre több kiülős estét csináltunk, a barátokkal.


Végre-végre április vége felé már jelentkezett a tavasz, így egyre többet lehettem napszemüvegben. A kiskutyám pedig imád kocsikázni, itt épp nem csak az utas volt, hanem a sofőr szerepét is bevállalta :)


Április utolsó napjaiban leballagott az unokaöcsém, olyan gyorsan telik az idő. Aztán mostanában elkapott a felnőttszínezők iránti rajongás. Elég jó unaloműző. Kár, hogy pont vizsgaidőszakra vettem. :)


Pünkösdkor kirándultunk, ahová a kiskutyát is magunkkal vittük, és nagyon élvezte :)
Sőt a hónap utolsó napjaiban még a TOPJOY is tanácsokkal látott el :)


Végül a hónap utolsó két napjában Miskolcra mentünk, és végig az út mellett két oldalt gyönyörűen virágzik a pipacs :) Első nap kicsit esős/jégesős idő volt, így a felhőket is megörökítettem. :)


Nektek hogy telt a tavasz utolsó két hónapja?

Legyen szép hetetek! 

Puszi :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése