2016. június 15., szerda

Június elejei mini vásárlás...

Sziasztok!

Ma egy mini haul bejegyzést hoztam, vettem pár jó dolgot akciósan, gondoltam megosztom veletek, hátha kedvet kaptok Ti is.


Rossmann-ban kezdetem ahol vettem egy Syoss oleo intense hajfestéket, burgundi vörös árnyalatban, és ezt azóta már felkentük a hajamra, nagyon szép színe van, új kedvencem lett. Egyébként akciós volt és 1049ft-ba kerül ha jól emlékszem. 

A kedvenc Zewa kendőből is vettem egy dobozzal, most ezt a rózsaszín csomagolásút választottam, szerintem nagyon nyári, és nagyon szép. 219 ft-ba került, ami nagyon jó ár érte mert teljes áron majdnem 300 ft.


Vágytam valami nagyon fanyar illatra, így egyből tudtam, hogy a Nivea happy time narancsos tusfürdőjére van szükségem, ami 669 ft-ba került, nagyon szeretem az illatát, már többször is használtam ilyet. 


Aztán voltam a DM-ben ahol többek között ezt a két Dove terméket vettem amik extra akciósak voltak ugyan is 1.449ft-ról volt mind a két termék 449 ft-ra leakciózva, ez a színvédő típus, és nagyon kíváncsi leszek rájuk.


Választottam még egy Aussie sprayt ez is festet hajra való, és ez is extra akciós volt 469 ft. Ez az első Aussie termékem remélem nem okoz csalódást, vegyes véleményeket olvastam a termékeiről.


Egy sima Balea hajlakkot vettem még ez Nekem teljesen jól bevált, így gondoltam most akciósan beszerzek egyet 499 ft-ba kerül.


Beszereztem a Cuticura arclemosóm utódját, még találtam egyet, 349 ft-ért hoztam el, már írtam róla tesztet, azt itt olvashatjátok.


Rövid hajú lányként folyamatosan keresem, illetve keressük anyával a megfelelő hajformázó terméket, így mostanában kettőt is vettünk a felső a kék amit újdonságként próbáltunk ki, mert nem találtunk akkor a fehér dobozosból, nem vált be. Így felkutattunk egy olyan DM-et ahol találtunk a Carbon Force-ból is mind a kettőt 799 ft-ért vettük akciósan. 


Végül az Aldiban vettem egy Ombia vattakorongot, ami a kedvencem már többször is írtam róla, a 140 db nem egészen 300 ft-ba kerül, így ezt minden hónapban beszerzem.


Ennyit sikerül összevásárolni ebben a hónapban, a Dove sampon-balzsam duóra kíváncsi vagyok, de jelenleg az Inecto termékeit tesztelem, az Aussie sprayt már egyszer használtam akkor jó volt, meglátjuk hosszabb használat után milyen lesz. 
Ti használtátok már valamelyiket? Nektek bevált?

Puszi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése