2016. június 17., péntek

Planet Spa Revitalising Harmony tusolóhab és arcmaszk

Sziasztok!

A májusi Avon újdonságok között már láthattátok ezt a két terméket, a Planet Spa termékcsalád új tagjai mégpedig a Revitalising Harmony tusolóhab, és a Revitalising Harmony hűsítő arcmaszk, teszteltem őket, a rendelés óta használom őket, így alaposan leteszteltem őket, és gondoltam ahogy ígértem írok róla Nektek! :) 
Mindkét termék a moringafával gazdagított, ami a leírás szerint az egyik leggazdagabb növények közé tartozik. Több mint 40 féle antioxidánst tartalmaz. Igazi vitaminbomba C-vitaminnal és A-vitaminnal, káliummal, proteinnel, és kalciummal gazdagított termékcsalád. Revitalizálást, hidratálást, és hűsítést ígér.


Kezdjük is a tusolóhabbal, ugyan is nagy-nagy kedvencem lett. A termék 150 ml-s kiszerelése először kicsit megrémített, gondoltam semmire nem lesz elég, de nem így van. Nagyon gazdaságos, pedig egy-egy használat alkalmával nem csak egy pumpányit használok. Hetente legalább háromszor-négyszer használom és még több mint a fele megvan. 


Egy pumpányira ennyi terméket fúj ki, ami kb. a karomra elég. Könnyű, puha habot képez a benne lévő folyadékból. Nagyon kellemes illata van, számomra a mentol dominál teljesen, gondolom ez adja az ígért hatások közül a hűsítést. Kellemes érzést zuhanyzásközben, táplálja a bőrt, nem szárít egyáltalán, és nagyon jó tisztaság érzést hagy maga után. A hatékonysága ugyanolyan, mint bármelyik tusfürdőé, de az érzést mégis más. 


Mivel a hűsítő hatása még nem annyira észrevehető, hiszen a kánikula eddig elkerült minket, így nem olyan domináns, és nem olyan extra, de kíváncsi leszek rá, ha beköszönt végre a jó idő, akkor mit fog nyújtani, használtam már az Avonnak több hűsítő termékét nyáron, és azok bejöttek, így szerintem ezzel sem lesz gond. Amit viszont eltudok mondani, hogy a benne található mentolnak, vagy eukaliptusznak köszönhetően, ha egy jó légút tisztításra vágytok arra tökéletes, én csináltam egy gőzfürdőt és nagyon jól tisztította a légutakat, mikor megvoltam kicsit hűlve, nagyon kellemes volt, mélyeket szippantottam a használata után a gőzbe, és nagyon tetszik ez a hatása. Ha nyaralni indulok mindenképpen ezt viszem magammal, mert tényleg nagyon tetszik, mind az illata, mind hatása. Egyébként én ilyenkor nyáron kicsit jobban szeretem a mentolos-citrusos illatokat, télen viszont inkább a nagyon narancsos-fahéjas-almás cuccokra vagyok rákattanva. 
Mindent összevetve nagyon tetszik ez a termék, és a 150 ml-s kiszerelést is megértem ennyi idő után. Teljes áron 1.699 ft-ba kerül, a júniusi kampányban viszont 999 ft-ért rendelhető.


Nagyon szeretem az Avon maszkokat, van pár belőle szinte minden újdonságot megrendelek, és ez a hűsítős verzió teljesen felkeltette az érdeklődésemet. 
A maszkot is megszerettem, ennél teljesen jól felfedezhető a hűsítő hatás, hetente 2-3 alkalommal használom, és tisztít, hidratál, hűsít mint írtam, nagyon kellemes érzés addig is míg az arcomon van, és a lemosás után is. Az illata megegyezik a tusolóhabéval.


Nagyon könnyű géles sőt inkább zselés állaga van, ami halvány zöldes-kékes színű, de amikor felkenjük átlátszó. Egy közepes réteget szoktam felvinni belőle, és kb. 15-20 percig hagyom az arcomon, bár a csomagolás 10 percet ír, de annyira tetszik, hogy mindig kicsit tovább élvezem. Nem okozott semmilyen irritációt, nem lett tőle pattanásom, sőt volt pár piros pöttyöm, amivel nagyon jót tett, mert a pirosságot teljesen leszedte másnap reggelre. Nem szárít, használata után nincs szükség hidratálásra. 75 ml-s kiszerelésben rendelhető meg, mint általában az Avonos maszkok. A teljes ára 1.439 ft de a júniusi kampányban szintén kedvezményes áron 999 ft-ért vásárolható meg.


Ajánlom mindenkinek, akik szeretik a mentolos, hűsítő hatású termékeket, nagyon jó lesz a kánikulában ebben biztos vagyok, és bátran próbáljátok ki.

Ti próbáltátok már ezt a terméket? 
Mi a véleményetek róla?
Nektek bevált?

Puszi Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése