2017. augusztus 16., szerda

Augusztusi Avon haul

Ebben a hónapban ismét sikerült egy nagyobb rendelést leadni, ezt azt hiszem az előző posztban említettem is, hogy ez az augusztusi kampány igen csak a kedvemre való volt, bár ott még nem gondoltam, hogy ennyi mindenre lecsapok. De nézzük is miket rendeltem.


Eper és fehércsoki testpermet (499 ft)

Elfogyott az összes testpermetem, mivel egész nyáron előszeretettel használtam őket, gondoltam van még itt pár hét és biztosan fog még kelleni. Megmondom őszintén, nem a legtökéletesebb illat számomra, de a nagy hőségben ennek is jó hasznát fogom venni, mint a többinek, és ez sem marad hosszútávon a kollekcióm darabja, mert bár 100 ml egész gyorsan fogy.


Avon Attraction for Her miniparfüm (999 ft)

Kedvenc illatom miniparfümjét rendeltem meg, és mint látjátok, nem bírtam ki a fotózásig sem, már is használatba vettem. Szerelmünk töretlen, és biztosan megajándékozom magam hamarosan a nagy kiszereléssel is. A részletes tesztet itt olvashatjátok.


Luxe szempillaspirál (1.899 ft)

Végre, hosszú idők után újra rendeltem ezt a csodálatos spirált, hamarosan írok egy tesztet róla, én nagyon szeretem, és nem mellesleg anya is. 


Mark Magix előkészítő és fixáló spray (599 ft)

Már két vagy három flakonnal is elhasználtam és egy éppen elfogyóban van, bár az még nem a Mark kollekció neve alatt fut, mindegy is remélem a hatása ugyan az. Most nagyon jó áron elérhető így most érdemes lecsapni rá.


Intim lemosó gél (599 ft)

Kedvenc intim higiéniai termékem az Avon Simply Delicate géljei. Nagyon régóta használom már őket, és nem szeretném lecserélni. Több fajtája is van, egytől-egyig mindet nagyon szeretem, általában váltogatom őket. 


Today tusfürdő (399 ft)

Az örök kedvenc Today parfüm tusfürdőjét is megrendeltem, hiszen ez az egyik kedvenc őszi illatom, gondoltam nem árthat a tusfürdő formájában is megtalálható legyen a fürdőszobámban. Egyébként nagyon jó árban rendelhető, hiszen egyébként ilyen 7-800 ft-os áron található meg általában. 


2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam (599 ft)

Nem részletezem, mert szinte minden Avon haul bejegyzésben szerepel, egész család kedvence, itt a helye.


Rágógumi-illatú habfürdő (649 ft)

A szeptemberi kampány újdonsága lesz ez a habfürdő, nagyon jó gyermekkor illata van, és belengi a fürdőszobát is, ugyan is most ezt használom. Mindenképpen nézzétek meg a szeptemberi kampányban ha jól emlékszem van illatminta is.


Almás süteményillatú habfürdő (649 ft)

Szintén újdonság lesz a következő kampányban, és szintén nagyon jó illata van, olyan nagymama almássütije. Érdemes ezt is megnézni, azoknak akik szeretik az édes süti illatot, valami őszi aromával keverve. 

Ti mit rendeltetek az augusztusi kampányból? 

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

1 megjegyzés: