2017. augusztus 20., vasárnap

Óriási elfogyott termékek 3. rész - Testápolás és illatok

Az elfogyott termékeim egy újabb részét mégpedig a testápolási elhasznált termékeket szedtem egy csokorba. Volt ami tetszett, volt ami kevésbé, de sikerrel haladok a tervem felé, amiről már többször is olvashattatok. (Mindent elhasználni, és csak azokat újra venni amiket szeretettel használok)
Lényeg a lényeg, hogy elfogytak, és nem is húzom tovább.


Green Pharmacy argánolaj és füge tusfürdő

A tusfürdőt nem, de a krémét láthattátok már kedvences bejegyzésben. Az illatát nagyon szerettem, és nagyon szépen csillapította a vállamon az apró pattanásokat, és a gyantázás utáni érzést is csillapította, most láttam, hogy a KIKA-ban lehet venni, így biztosan újra vásárolom. Jól hidratált, és tartós volt az illata. 500 ml-s kiszerelés, ami egész sokáig tartott, bár nem minden nap használtam kb. 4 hónapig volt elég, ugyanis nagyon kevés kell belőle. 

Dove Purely Pampering tusfürdő

Mandula és hibiszkusz illatú. Tökéletes volt a tavaszi időben. Nagyon jó krémes volt, nem szárította a bőrömet, bármikor újra venném, alapvetően szeretem a Dove krém tusfürdőit.  


Fruttini Körte-Barack tusfürdő

Szerettem, nagyon spóroltam vele, hogy minél tovább tartson, a Müllerben láttam talán, ha jól emlékszem, és biztosan újra fogom vásárolni. Nagyon tartós volt az illata, és jól hidratált.

Planet Spa Revitalising Harmony tusfürdő hab

Tetszett, elvoltam vele, bár a végére meguntam az illatát, jól hidratált. Télen szerettem leginkább, különösen a megfázós időszakban, annyira jól tisztította a légutakat. Talán újra venném. Tesztet itt olvashattok róla. Egyszer mindenképpen érdemes kipróbálni.

Balea Jamaica Vibes tusfürdő

Kellemes ananászos nyári illata volt, és vettem is belőle egy újat. Szokásos Balea minőség, én szeretem, ezzel az illattal már telítődtem, de mindenképpen fogok még Balea tusfürdőt vásárolni, sőt van is egy pár darab talonba a szekrényben.


Avon Simply Delicate intimlemosó

Mostanság csak Avon-os intimlemosókat használok és nagyon szeretem őket, ez a Cotton Breeze névre hallgat, és teszi a dolgát. Nem irritál egyáltalán, és nagyon kedvező az ára. Már újra is vettem, igaz most egy másik fajtát, de szinte csak az illatokban van különbség.

Planet Spa Relaxing Provance Spa

Imádtam, alig várom, hogy újból megjelenjen, ez a levendula illat amit ont magából valami fantasztikus. Tesztet itt olvashattok róla. Újra venném mindenképpen. Jól habzott, jól hidratált, nem irritált, nagyon szerettem. 


City Rush tusfürdő

Egy régi parfüm tusfürdője és tavasszal nagyon szerettem, aki ismeri a City Rush parfümöt az tudja milyen kellemes illata van. Nem hidratált, sőt picit szárított de az illata kárpótolt érte, és inkább egy jobban hidratáló testápolóval pótoltam a hidratálást. Ha lenne csak az illata miatt újra rendelném.

Kókusz és csillagyümölcs testpermet

Alapvetően szeretem az Avon testpermeteket, de ez az utóbbi idők nagy kedvence. Tesztet itt olvashattok róla. Nagyon kellemes illata van, és már többször is újra rendeltem.


Vevay dinnyés testápoló

Az illata miatt kifejezetten utáltam, párszor próbáltam de egyszerűen nem bírtam elviselni magamon. Nagyon híg termékről van szó, hamar beszívódott, de egyáltalán nem hidratált. Így bár még van benne, de megválok tőle. Nem tartogatom tovább. Anyának sem jött be egyáltalán, így erre a sorsra jut, arra már kevés van benne, hogy odaadjam másnak, így kuka! Nem rendelném újra soha.

Skin So Soft Selymesen hidratáló testápoló

Régen nagyon szerettem, aztán valami megváltozott benne, és már nem tudom használni. Nem hidratált úgy ahogy azelőtt, és nagyon nehezen itta be a bőröm. Több mint a fele benne van még, de kukára ítéltem, egyrészt már régóta felbontottam, másrészt ez maga a pokol, és azt hiszem ez a fajta már nem rendelhető, de nem is rendelném újra. 

Balea Med Ultra Sensitive testápoló

Parfüm- és színezék-mentes. Kifejezetten érzékenybőrre való. Hamar beszívta a bőröm, anyával ketten használtuk, nekem néha hiányzott egy kis illat, de valamit valamiért. Jól hidratált, és napokig lehetett érezni a hatását, mikor ezt használtam nem testápolóztam mindennap.


Dove Purely Pampering testkrém

Shea vajas- és vaniliás illata volt, különösebben nem szerettem, mert a bőrömmel nem olyan illata volt mint a dobozban, de végül elhasználtam, nem táplált tulságosan, és ragacsos érzést hagyott. Nem venném újra, bár alapvetően szeretem a Dove testápolóit.

Inecto Coconut hidratáló krém

Nagyon jó volt, nagyon szerettük anyával. Az illata tökéletes nem túl tolakodó, jól hidratált, és natur termék. A sarkamat, és a könyökömet, a térdemet és a tenyeremet rendkivül jól ápolta. Nagyon jó árban van, kiadós adag, anyával ketten egész sokáig használtuk. Jobban szeretem a tubusos kiszerelést, ez az egy kifogásolni valóm van. Újra venném, sőt ha elhasználom azt a rengeteg testápolót ami a szekrényben sorakozik, akkor biztosan újra fogom venni.


Baba testápoló minta 

Nagyon szeretem a Baba testápolóit, ez is nagy kedvencem volt, tesztet itt olvashattok róla. Ez a minta a táskámban volt, használtam mindenre, arcra, kézre, lábra, egyszóval az egész testápolására tökéletes. Még van a nagy kiszerelésből, de mindenképpen újra venném. 

Alverde natur testápoló vaj

Karácsonyra kaptam Mesitől, és nagyon szerettem, nagyon jó volt az illata, és nagyon jól ápolt. Sajnos nagyon hamar elfogyott, és nem is látom a DM-ben szerintem Limitált lehetett, de javítsatok ki ha tévedek. Újra venném, akár nagyobb kiszerelésben is. 

Vintage Lemon Grass testápoló szuflé

Nem szerettem az illata miatt nem, bevallom anya használta el a végét, egyébként gyorsan beitta a bőröm, és nem volt ragacsos érzés utána, viszont nem tudok az illatától elvonatkoztatni, így nem venném újra semmiféle képen.


Három kedvenc parfümöm is elfogyott. Mindhárom Avonos illat. A Little Black Dress régi kedvenc, és már többet is elhasználtam belőle, akárcsak a Pur Blancából. A Attraction pedig óriási szerelem, és legutóbb egy minit rendeltem belőle. Erről tesztet itt olvashattok.


Az elfogyott terméke többi részét az alábbi linkekre kattintva olvashatjátok

Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése