2017. augusztus 8., kedd

Óriási elfogyott termékek 2. rész - Hajápolás

Kis késéssel itt az elfogyott termékek 2. része, ami a hajápolás kategória elhasznált termékei. Igazából nem volt túl sok minden ami elfogyott, de igyekeztem mindennek a végére érni, bár volt ami nagyon nehezemre esett, és volt amibe a Léna kiskutyám segített be. De nézzzük is...


Dove Colour Care sampon és balzsam

Azt hiszem kedvencek között láthattátok már őket, megvoltam elégedve velük, az illatukat nagyon szerettem, könnyen kezelhetővé, és puhává tették a hajamat, a színén is védett, később kezdett el teljesen kifakulni a hajam a festés után. Most rengeteg samponom van, de később biztosan újra veszem. Egyébként viszonylag kevés kellett belőle, és nagyon kellemes habot képzett, a balzsam pedig nagyon rövid idő alatt puhává tette a hajam, és könnyű volt leöblíteni ezt csak azért említem meg, mert most pont egy olyan balzsamot használok, ami bár nagyon jó de irtózatosan nehéz kiöblíteni. 

Alberto teafaolajos balzsam

Az illata, ami leginkább megfogott, mentolos cukorka illata volt. Kellemesen hűsített, igazi felüdülés volt a hajmosás, sajnos sampont nem találtam belőle, de ha valahol látattok, azt jelezzétek kommentben. Köszi! Újra venném, de a samponjával együtt lenne az igazi.


Yves Rocher Couleur Color sampon

Szilikonmentes sampon, amivel már találkozhattatok egy nem vált be bejegyzésben. Nem szerettem nagyon durva, és kezelhetetlen lett tőle a hajam, és nagyon nehezen tudtam utána visszaállítani a hajam ideális állapotát. Az illata jó volt, de más pozitívumot nem tudok felhozni a termék mellett. A végét már csak a kis tacskóm fürdetésére használtam el, az ő kis bundájának tökéletes volt, szép fényes lett tőle, és egyáltalán nem vakarózott, mint a többi kutyasampontól. Szóval csak azért, hogy Lénát fürdessem, vele nem venném újra.

Avon Advance Techniques Instant Repair sampon

Nagyon jó illata volt, szerettem, jól ápolta a hajam, a balzsammal együtt használtam tökéletes duo volt, kicsit telítődtem vele, de mindenképpen újra rendelem még.

L’oreal hajfestés utáni balzsam

Nagyon szeretem a hajfestékekhez csomagolt balzsamokat, de nem mindig használom el őket. Most valahogy a kezembe akadt, és elhasználtam. Annyira jó puha a hajam tőle. Ezt a fajtát különösen szeretem. 


Kallos hajlakk

Nagyon szerettem ezt a hajlakkot, jól tartott, egyetlen negatívuma, hogy nagyon erős az illata, amivel igyekeztem megbarátkozni, egyrészt azért, mert fodrász szalon illat van utána, másrészt meg, azért mert ez az illat teljesen megszűnik pár perc után. Már újra vettem elképesztő jó árban van, és nagyon sokáig elég. 


Balea After Sun hajvégápoló olaj

Az illatát nagyon szerettem a hatásával sem volt túl nagy a bajom, bár én nem a hajvégekre használtam, hanem az egész hajamra, nagyon kevés kellett belőle, viszont, ha az illata miatt kissé túlzásba estem a használatával, akkor bizony hamarabb zsírosodott a hajam. Csodát nem tett vele, és nem is igazán ápolta úgy, ahogy elvártam. Az illata miatt újra venném, de egyébként a hatása miatt nem. 

Nektek mik a kedvenc hajápolási termékeitek?
Nagyon keresem a megfelelőt, mindig azt hiszem megtaláltam, de... nos mindegy, ha van valami tippetek osszátok meg velem. Köszönöm :)




Ha tetszett a bejegyzés kérlek lájkold a blog facebook oldalát az oldalsávban, vagy légy a rendszeres követőm, hogy értesülj az aktuális bejegyzésekről, nyereményjátékokról. A mindennapjaimat pedig az Instagramon követheted, szintén az oldalsávban megtalálod! Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése