2015. március 30., hétfő

A nagy Instagram tag :)

Sziasztok!

Amikor megláttam ezt a taget, biztos voltam benne, hogy ezt nekem is meg kell csinálnom, csak eddig időhiányában, mindig halogattam, de most végre megcsináltam, és remélem tetszeni fog nektek. Hatalmas instagram függő vagyok, nagyon sokat lógok rajta, imádom nézegetni mások képeit, feltöltögetni a sajátjaimat szóval #iloveinstagram

1. Mi az Instagram felhasználóneved?

@reginabirke néven vagyok megtalálható :)

2. Mikor csatlakoztál?

2013. december 21-én. Karácsonyi ajándéknak telefont kaptam, szinte első dolgom volt letölteni az Instagramot :)

3. Melyik volt az első képed amit feltöltöttél?


A regisztrálásom napján töltöttem fel ezt a képet, amelyiken cicukáim megmutatják mennyire szeretik egymást. 

4. Milyen gyakran posztolsz képeket?

Változó, van hogy naponta többet is, van hogy napokig semmi :) 

5. Melyik a legrosszabb fényképed amit feltöltöttél?

Igyekszem mindig olyan képeket posztolni, amiket én is szívesen nézegetek, de azért néha kerül egy-egy porszem a gépezetbe :) Akkor biztosan tetszettek ezek a képek, ma már nem vagy inkább nem így fotóznám le őket. 


6. Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal?


7. Milyen típusú felhasználókat követsz?

Igazából ez elég meghatározhatatlan, mert követek ismerősöket, magyar bloggereket, vloggereket és néhány külföldit is :) aztán még sokszor bekövetek olyanokat, akiknek nagyon tetszenek a képei :) sztárokat, néhány olvasómat, tehát elég vegyes. 

8. Privát, vagy publikus?

Publikus, szerintem ez az a hely amit csak így érdemes :)

9. Melyikek a kedvenc képeid?

Kedvenc kérdésem, elég sok van belőlük, tehát :)



 1. Kedvenc szájfényem 2. Nőnapi csokor 3. Azt a rúzst azóta se találok 4. Szolid körmök 5. Karácsony Lolával 6. Új szemüveg 7. Régen fotóztam, de még ma is a kedvencem 8. Sárospatak
9. Biankát fotóztam 

10. Mi a legutóbbi frissítésed?


Magyarország-Görögország mérkőzés egyik pillanata tegnap este. 


11. Milyen típusú képeket posztolsz?

Szerintem már a fentiekből kiderülhetett, hogy nagyon sok féle képet posztolok, egy-egy pillanat, egy-egy blogos dolog, de néha még egy-egy selfie is becsúszik. 

Igazából szerintem egy nagyszerű alkalmazás az Instagram. Remélem tetszett nektek ez a kis tag, és kommentben várom a felhasználóneveket, valamint ha már kitöltöttétek a tag-et, egy linket, szeretek olvasgatni :)

Puszi Nektek! Kellemes hetet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése