2015. március 9., hétfő

Mi van a táskámban? 2015

Sziasztok!
Mivel nagyon szeretem a Mi van a táskámban? bejegyzéseket, és videókat, gondoltam megmutatom nektek, én mi mindent cipelek magammal a mindennapokban. Tavaly nyáron már csináltam egy ilyen bejegyzést, de azóta elég  sok minden megváltozott a táskámban :)

Pár hete már láthattátok ezt az F&F darabot, amit a Tescoban vettem, és azóta is hordok magammal, elég masszív darab. mind a két pántja nagyon jól bírja, a többi táskám ilyenkor már kezd elvérezni, de ennek még semmi baja, pedig sajnos nem vigyázok rá különösebben. A táska egy nagy fakkból áll, valamint van egy mobiltartó része, és van egy belső cipzáros része.
A belső cipzáros részben egy Zewa nedves toalettpapír és egy Frotto (LIDL sajátmárka) sárgadinnyés nedves kéztörlő van. Az hiszem ezeken a termékeken nincs mit magyarázni, szeretek odafigyelni a higiéniára.
Aztán a következő dolgok azok amik mindig nálam vannak:
 - határidőnapló (szerintem annyira gyönyörű)
 - aktuális Avon katalógus
 - notesz (ebben általában a bloggal kapcsolatos dolgokat írom fel)
 - csekktartó (ebben a kis mappában tartom a csekkeket, különböző papírokat stb.)
- tablet
- power bank (annyira jó, hogy nem kell rettegnem, hogy lemerül a telefonom, és nem tudom feltölteni)
- fülhallgató (a tartó egy ebay-es kis darab, és azóta nem bogozódik össze a fülesem :D:D)

- pénztárca
- irattartó (ebay-es darab szintén. Ahw...)
- szemüveg
Ezt a Párizsos kis neszesszert nem fogjátok elhinni de szintén ebay-ről szereztem be, ennek a tartalma pedig a következő:
-  néhány fültisztitópálcika
- gyógyszerek
- szemüvegtisztítókendőcskék
-iciripiciri micellásvíz
- pár darab Normaflore
- miniparfümök
-kézfertőtlenítő
- szemöldökcsipesz, körömvágóolló, és egy semmire nem jó reszelő :)
- Planet Spa Amazonian Treasures kézkrém (mint már említettem nagyon jó az illata)
- Eucerin kézkrém
-  3 db ajakápoló (ezek néha változnak)

Általában ezek a termékek csak úgy kallódnak a táskámban, de mindig megtalálhatóak benne:
- Szemkontúrceruza
-Korrektor
-3 db rúzs

Remélem tetszett Nektek ez a kis bejegyzés. Ha már megcsináltátok ez a bejegyzést szívesen várom a linkeket.
Kellemes hetet Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése