2015. március 16., hétfő

Februári kedvencek

 
Elhoztam Nektek a februári kedvenceimet, igazából nem volt túl sok minden, meg ahogy az előző posztban is írtam eléggé küzdöttem az arcom és homlokom szárazsága ellen, így nem is nagyon sminkeltem. De azért volt pár dolog, ami mindennap a kezembe került.
 
 
Sunfleur Csokoládé Krémpakolás Szőlőmag olajjal
 
Ez a pakolást, nagyon megszerettem, amikor megvettem nem használtam, de most valahogy megtaláltam, és gondoltam minden mindegy alapon kipróbáltam... és milyen jól tettem, párszor használtam, és egy-egy használat után érezhetően hidratáltabb volt az arcbőröm, a pumpás kiszerelés praktikus, és csodás illata van.
 
 
 Clean&Clear miteszereltávolító arclemosó
 
Az elmúlt hónapban minden nap használni, bár reggelente volt, hogy időhiány miatt elmaradt, de minden este használtam. Nagyon jót tett az arcomnak. Mivel száraz volt a bőröm, nagyon szépen segített a radírozásban, bár hidratálni nem hidratált, de nem szárította tovább.
 
 
Eucerin kézkrém
 
Talán Pixiboxxal jött ez a kis kézkrém, eddig nem használtam, de valahogy a kezembe került, és elkezdtem használni, de milyen jól tettem, nagyon jól hidratálja a kezemet, bár inkább csak akkor használom, ha van időm, mert nem szívódik fel túl hamar.
 
 
Garnier BB krém - light
 
Nem szerettem volna reggelente alapozás nélkül elindulni, viszont az alapozó mindenféle nappali arckrémmel is csúnyán mutatott a szárazhelyeken, és ettől teljesen kivoltam. Ekkor jött szembe velem, ez a BB krém. Jobban nézett ki az arcom ezzel a BB-vel mint bármelyik másik alapozómmal, és a fedése is elég volt.
 
 
Essence Multi Action szempillaspirál
 
Az Essence kiráursításon szereztem be, és nagyon megszerettem, nagyon tetszik a hatása, gyönyörű pillákat varázsolt nekem. Sajnálom, hogy még csak most bukkantam rá. 5* nálam.
 
 
Yves Rocher Kókuszos ajakápoló
 
Leginkább az illata miatt lett a kedvencem, de elég jól hidratál. A mostani ajakápolóim közül februárban a kedvencem volt.
 
 
Avon Femme parfüm
 
Ebben a hónapban a táskám lakója volt. Egy időben nagyon szerettem, és úgy látszik, hogy most megint rákattantam.
 
 
Remélem tetszettek Nektek a februári kedvenceim.
 
Puszi! Szép hetet Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése