2015. március 14., szombat

Zsákmányolás

 Sziasztok!
 
Újabb zsákmányolós bejegyzéssel készültem nektek. Mostanában elég sok mindent sikerült beszereznem, a legtöbb mindent akciósan. Voltam a Rossmannban, Dm-ben, és a Tesco-ban is vettem pár dolgot, és az Aldiban is beszerezem egy terméket. Érdemes szétnézni a Tesco-ban is a sorok között. :)
Mostanában elég sokat szenvedtek a bőrömmel, az arcom kifejezetten száraz állapotban van, de gondoltam, megelőzőm a többi testrészem szárazságát, és így elég sok testápolási terméket szereztem be. Még nem találtam meg az igazit, de próbálgatom őket.


 
Ombia testápoló szárazbőrre: Valamikor régen már használtuk anyával ezt a terméket, és emlékezeteimben egy jó testápolónak maradt meg, igazából ezt is az arcom szárazságának megszüntetésére vettem, és kiis próbáltam, de annyira zsíros, hogy egy-egy éjszaka alatt sem szívódott be a bőrömbe, és reggel nem volt jó rá sminkelni, de a testápolási funkciót tökéletesen teljesíti. Ja és az ára 399 ft volt.
 
HeliaD Classic szemránckrém: Nem terveztem szemránckrém vásárlását, de azt hiszem a Marie Claire újsághoz járt ajándékba, még nem használtam.
 
Eveline Spa Professional testápoló Orchidea és Kókusz illattal: A Tescoban vettem nem egészen 400 ft-ért, bár normál bőrre való, de gondoltam ennyi pénzért nem hagyom ott. A leírás szerint: Könnyed összetétele gyors felszívódást biztosít és 24 órán át hidratálja a bőrt, az orchidea és a kókusz nyugtató illata relaxálja azt. Az illata az fantasztikus, nem nagyon tudok vele betelni, ja és tartós is. Bár én csak a kezemre, és a könyökömre használom, teljesen jól hidratál, és nagyon hamar felszívódik, én ezt nagyon szeretem a kézkrémekben, mert szerintem nem túl komfortos amikor órákig nem tudsz semmit csinálni napközben, mert hagy egy zsíros, ragadós érzetet a kézkrém.
 
Dove dezodor: Visszatértem a jó öreg Dove Originalhoz. Mostanában golyósdezodort használtam, de már untam őket, így beszereztem egy ilyen dezodort, ami 200 ml-s, és 699 ft-ért vettem a Tescoban. Nagyon szeretem az illatát is, még napközben is érzem magamon, és egyáltalán nem zavar.
 
Balea Ultra Power hajlakk: Még van az előzőből, de hamár a Dm-be jártam vettem egyet. Abszolut kedvenc. 479 ft-ba került.
 
Toni&Guy hajtőemelő por: 499ft-ért vettem a DM-ben még nem használtam ilyen por állagú hajtőemelőt, és gondoltam ilyen olcsón úgy sem veszek máshol, remélem jó lesz.
 
 
Rossmann szerzemények:
 
Charlotte testvaj: 2 db-ot is vettem mert 299 ft/db áron jutottam hozzá, valami nagy akció volt. Még nem próbáltam, de az illata nagyon jó, elvileg sheavaj-őszibarack illatú, hát egyikre sem hasonlít, de nem rossz.
 
Nivea krém: Az arcomra vettem ezt is, és segített bár erre sem a legjobb sminkelni, de jobb mint az Ombiára, és ez a 30 ml-s kiszerelés 349 ft-ba került.
 
Rival de Loop Hydro Aqua spray: Tavaly már elhasználtam belőle egyet, és szerettem nagyon, főleg nyáron, annyira jól felfrissíti az arcot. 499 ft-ba került. Igazából már annyira várom a jó időt, hogy egyre több nyári termékeket szerzek be. :)
 
Labello Vitamin Shake ajakápoló: Szeretem a Labello ajakápolókat, és ennek még az illata is remek, 399 ft-ba került, gondoltam beszerzek egyet, ajakápoló mániában szenvedek, de majd csak kinövöm :)
 
L'oreal Sminklemosó arctisztító tej: Egyik ismerősöm annyira dicsérte ezt a terméket, hogy gondoltam megvásárolom 1.399 ft-ba került, és azóta használom, tényleg jól eltávolítja a sminket, és nagyon puha lesz tőle a bőr, bár hagy egy kis ragacsos érzést.
 
Gilette Satin Care női borotvazselé: 1.399 ft-ba került, eddig is ilyet használtam, de elfogyott, így újra vettem.
 
Himalaya krém: 336 ft-ba került, és már többször is használtuk anyával, leginkább ő szereti, de most én is használtam, de nem segített a bőröm szárazságán, inkább a normál területeken vettem észre nagyobb hidratálást.
 
 
 
Hát ennyi mindent sikerült beszereznem, elég sok a testápolási termék, de még nem találtam meg az igazit.  Ha van valami jó tippetek nyugodtan osszátok meg velem. :)
 
Puszi Nektek!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése