2015. március 6., péntek

Márciusi Avon haul

Sziasztok!
 
Ebben a kampányban is -mint mindig- elég sok mindent választottam ki, és sikerült is őket többnyire beszerezni. (van ami hiánycikk volt) A legtöbb olyan termék lesz, amit már régen szerettem volna, vagy valami hasonlót, tehát van közte pár abszolut kívánságlistás.
 
 
 
 
Luxus tápláló hajspray minden hajtípusra (999 ft)
 
Már az előző kampányban is kinéztem magamnak ezt a hajsprayt, de csak most rendeltem meg. Remélem beváltja a hozzáfűzött reményeimet.
 
 
Hajsimító spray (699 ft)
 
Az Adcance Techniques termékcsaládból beszereztem még egy ilyen hajsimító sprayt, nem tudom mennyire lesz hatásos, már bebuktam egy-két ilyen termékkel, de most eléggé akciós áron volt, így gondoltam, egy próbát megér.
 
 
Rózsaszín százszorszép és szicíliai citrom testpermet (399 ft)
 
Az áprilisi kampány újdonsága lesz ez a testpermet. Kicsit csalódás, mert nem erre számítottam, abszolut nem az én illatvilágom. Egy citrusos frissítő testpermetre gondoltam, de ez inkább ilyen "fűves-fás-mezős" (bocsi nem vagyok túl jó az illatok leírásában) illat. Egyáltalán nem tetszik.
 
 
Bali Botanica testápoló olajspray (799 ft)
 
Az akciós szórólapon találtam meg, ezt a Planet Spa terméket, valamikor használtam már a Skin So Soft csillámló testápoló olajsprayt az nagyon szerettem nyáron. Így megrendeltem ezt is, gondoltam nyárra tökéletes lesz.
 
 
Frissítő intimlemosó (499 ft)
 
Rendeltem egy intimlemosót, most a legjobb tavaszi ajánlatok között hihetetlenül akicós áron vettem meg. Ezt a fajtát még nem használtam, de remélem lesz olyan jó mint a többi.
 
 
2 az 1-ben korpásodás elleni sampon és balzsam minden hajtípusra (839 ft)
 
Igazából apa kedvenc samponja, de néha én is használom, mára már beköltözött a fűrdőszobánkba, és a Top termékek között megtalálható, igazi családi kedvenc.
 
 
Oriental Radiance bőrszabályozó arctisztító (499 ft)
 
A múltkor olvastam róla egész jó véleményt, és úgy gondoltam, a tavaszi ajánlat egyik kihagyhatatlan terméke volt ez az arctisztító. Remélem nekem is jó lesz.
 
 
Ultra Beauty rúzs - Vintage Pink (729 ft)
 
Az előző kampányban már megrendeltem egyet ezekből a cukiságokból, és teljesen lenyűgözött, nagyon megszerettem, így gondoltam beszerzek egy élénkebb árnyalatot.
 
 
Absolute Színmegújító ajakrúzs - Pink Renewal (699 ft)
 
A 66. oldaltól kezdődő akcióban rendeltem meg ezt a rúzst, és nézzétek el nekem, hogy nem bírtam kivárni a fotózást, és kipróbáltam, de annyira tetszett a színe, hogy nem tudtam neki ellenállni. Még csak egyszer használtam, de amit tudok írok róla bővebben. :)
 
 
Szemkontúrceruza -Blackest Black (699 ft)
 
A fent említett ajánlatban említett ajánlatban ezt párosítottam a rúzshoz. Már elég régóta használok folyamatosan Avon szemkontúrceruzákat, és szeretem őket. Ebből a termékből is többet elfogyasztottam már.
 
 
Amazonian Treasures kéz-és lábápoló krém (799 ft)
 
Pár kampánnyal ezelőtt egy szettben volt egy ilyen krém, amit azóta is használok, isteni illata van, és nagyon szeretem, így betartalékoltam belőle.
 
 
 
Szemöldöksablon (699 ft)
 
Ebben a kampányban láttam először és a katalógus szerint is újdonság, ez a négy sablonból álló szemöldöksablon szett. Még nem használtam. De kiváncsi leszek, mennyire könnyíti meg a "munkát".
 
 
Miniparfüm - Rare Pearls (699 ft)
 
Ez a kampány az illatokat tekintve elég kudarc volt, bár ennek a parfümnek ismertem az illatát, de valahogy nekem nem áll jól, pedig másokon nagyon tetszik.
 
 
City Rush parfüm (2.199 ft)
 
Talán ez már a harmadik üveg parfüm amit elhasználok ebből az illatból. A legeslegeslegkedvencebb :D parfümöm az Avonnál. Nagyon szeretem ezt az illatot.
 
 
Pur Blanca - Charm kölni (799 ft)
 
Szeretem a Pur Blanca kölniket, meg van a sima, fehér kupakos az Elegance kék kupakos, és mind a kettőt szeretem, de ez valahogy nem az én illatvilágom. De a csomagolása olyan szép... nagyon tetszik.
 
 
 
 
 Moroccan Romance ajándékszett (3.499 ft)
 
 Nagyon megtetszett ez a szett, 3 termékből áll van benne egy nyugtató test-és fürdőolaj, egy bőrszabályozó arcmaszk, valamint egy hidratáló arcpermet. Nagyon tetszik az illata, és remélem hozzák a megszokott Planet Spa minőséget. Sőt nem remélem, hanem tudom :D
 
 
 
Ti mit szereztetek be ebből a kampányból?
 Elég jó akciók vannak benne. Érdemes kihasználni őket.
 
 
 
 

2 megjegyzés:

  1. Szia.A City Rush parfümöt honnan rendeled? Ez anyukám kedvenc illata és én hónapk óta nem találom egyetlen Avon magazinban sem.

    VálaszTörlés