2017. február 4., szombat

Always...

Mindig... az illat amit mindig lehet viselni? 
Elég rég rendeltem már ezt a parfümöt valamikor még ősz elején, és gondoltam, hogy most a fenti kérdésre megtaláltam a választ írok róla.


A csomagolásáról nem tudok túl sokat mondani, csak a szokásos TTA parfümökre jellemzőket, igényes, masszív üvegcse, átlagos papír dobozban. Az üveg maga átlátszó, a benne lévő folyadék pedig zöld, ez utalhat a virágos illatára.


Az illat a gyümölcsös-virágos illatkategóriába tartozik, főbb illatjegyei a sárga tulipán, a csillaggyümölcs, liliom. A liliom az a fő illat amit én igazán kiérzek a parfümből, de az egész virágos-gyümölcsös illat egyvelege adja a parfüm igazán karakteres, erőteljes illatát.
A TTA család tagjaihoz hűen extra tartós illata van. Akik hajlamosak az illatok hatására fejfájással küzdeni azoknak semmi képpen nem ajánlom, mert tényleg nagyon markáns az illat.


Valahol olvastam róla, hogy ehhez az illathoz fel kell nőni, nos így is fogalmazhatnánk. Nekem a mindennapokra erős, felnőttes illat. Nekem tipikusan olyan illat amihez hangulat kell, de ha a magabiztosságomat, és erősségemet szeretném hangsúlyozni egy-egy "felnőttes" programban akkor mindenképpen ezt használom. Ezzel egyáltalán nem arra gondolok, hogy idős esetleg mamás illat. 
Nekem a tavaszhoz, és az őszhöz illik a legjobban nyáron túl erős lenne, azt hiszem a forróság nem tenne jót ezeknek az illatjegyeknek. Tavasszal a frisseséget, és az üdeséget, a virágzó természetet tárja elém, őszzel pedig a lehulló faleveleket és a kissé szeles, esetleg esős időt. Télen túl friss lenne. Szintén nem ajánlom azoknak akik az édes illatokat kedvelik. 
Ha valakinek mondd valamit az hogy Zöld illat akkor ez ebben a kategóriában a dobógós. :)

A mindig tehát annyiban érvényes legalább is nálam, hogy bizonyos alkalmakkor, és hangulatkor mindig, de hétköznapokra egyáltalán nem az én illatom.

Az eredeti ára elég borsos, bár azt tekintve, hogy nagyon kevés is elég belőle, és nagyon tartós, akkor még a megfizethető kategóriába tartozik. Tehát az eredeti ár: 5.799 ft, akciósan 4-4500 ft-ért is megrendelhető.

Ti használtátok már ezt a parfümöt? 
Kedvenceitek közé tartozik?
Milyen alkalmakra használnázok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése