2017. február 10., péntek

Februári Avon rendelés #avonhungary

Újra nem bírtam magamma, és megrendeltem az Avon legújabb illatát, és nem meglepő módon nem csak egy parfüm került be a virtuális kosaramba. Lesz itt minden, hajápolás, bőrápolás, arctisztitás, és körömlakkok is. 


Viva La Vita parfüm (3.799 ft) 

Mindjárt kettőt is rendeltem ebből a parfümből, mert egy tanácsadónői ajánlat keretein belül nem bírtam ellenállni neki, nagyon tetszik az illata. Frissesség, üdeség, tavasz, ezzel a három szóval tudnám jellemezni. Hamarosan írok róla egy tesztet, ahol elolvashatjátok a részletes véleményemet, de ahhoz még kell párszor használnom.


Viva La Vita szett (699 ft)

Egy ajánlat keretein belül, lehetőség volt egy-egy szettet rendelni a megvásárolt parfüm mellé. A szett 3 termékből áll, egy Viva La Vita testápolóból, egy Gel Shine körömlakkból, és egy kozmetikai táskából. A két parfüm mellé két szettet vásároltam, ha jól emlékszem csak a lakkok színe volt variálható és három szín közül lehetett választani, és a Roses are Red valamint a Fabulous árnyalatokat választottam. Szerintem nagyon szépek.  


Heaven Harmony folyékony szappan (99 ft)

Exkluzív ajánlat volt szintén, hogy 5 kedvezményes terméket vásárolhattak a tanácsadónők kedvezményes 99 ft-os áron, és azok között találtam rá erre a folyékony szappanra, már használtam ezt a változatot, és nagyon szerettem, így gondoltam ennyi pénzért ajándék.


Avon Care 3 az 1-ben arctisztító (99 ft)

Szintén a fent említett ajánlatban rendeltem meg ezt az arctisztítót, már használtam egyszer és szerettem, így gondoltam jó lesz egy tartalékba is.


Avon Alpha tusfürdő (699 ft)

Apának rendeltünk még két Alpha tusfürdőt, mostanában ezek a parfümös tusfürdők sokkal jobban tetszenek neki, mint a sima Senses vagy bármi más illatos, most akciós volt, így dupláztunk.


Pattogós hűsítő hab lábra (599 ft)

Több ilyet is elhasználtunk már, a család nagy kedvence, és most tényleg jó áron rendelhető. Frissítő, és nagyon kellemes hűsítő érzést ad a lábaknak.



Planet Spa Heavenly Hydration arcápoló olaj (999 ft)

A Planet Spa termékek kínálatában is volt egy nagyon jó akció, és ezt az arcápolót már régen megszerettem volna venni, és most extra jó ára volt, így rendeltem egyet. A másik termék 699 ft-ért volt választható, de végül nem választottam semmit.


Regeneráló balzsam (399 ft)

A múltkor már rendeltem két ilyen regeneráló sampont, és így gondoltam, hogy megrendelem a hozzá való balzsamot, nagyon kedvező ára volt ennek is.

Rendeltetek valamit a februári kampányból?
Van valami amit ti is megrendeltetek a fentiek közül?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése